anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La ce număr trebuie sa sun pentru a-mi confirma închiderea abonamentului?

Anncaaa_Isp_98
Începător
La ce număr trebuie sa sun pentru a-mi confirma închiderea abonamentului?
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru
Salut! poți suna la Serviciul Clienți 300, poți trimite un mesaj în secțiunea contact https://www.orange.ro/contact/, sau chat Djingo

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

svetalex
Maestru
Salut! poți suna la Serviciul Clienți 300, poți trimite un mesaj în secțiunea contact https://www.orange.ro/contact/, sau chat Djingo

Pololică
#StarMember
Teoretic 300, practic cand nu mai ai semnal la telefon (daca inchizi definitiv numarul). Daca treci pe cartela, un apel la *100# ar trebui sa-ti confirme (prin schimbarea la meniul specific de cartela) trecerea la cartela. PS: merg pe premisa ca deja ai reziliat abonamentul (adica nu urmeaza sa suni sa-l inchizi), altfel nu inteleg de ce ai vrea o confirmare de inchidere a abonamentului (in mod normal, daca ai facut-o fizic, ai un numar de inregistrare).

Anncaaa_Isp_98
Începător
Asa mi sa spus de la Orange Shop. Sa sunt după doua zile sa îmi dea confirmarea ca abonamentul sa inchis.

7UP
Explorator
Termenul de închidere este de 30 zile calendaristice de la prima data de facturare Cei din magazinul orange Shop trebuiau sa îți închidă numărul dar cu luna următoare nu in 2 zile. Se închidea in 2 zile dacă cererea a fost făcută de luna trecută in magazinul orange Shop.