anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inchidere abonament care nu a depasit perioada de 12 luni

Dori
Junior
In ce conditii se poate inchide un abonament care nu a depasit perioada de 12 luni?
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
@Dori Cel mai indicat ar fi sa citesti clauzele de reziliere din contract. In principiu daca nu ai beneficiat de telefon sau tableta cu pret subventionat nu ar trebui sa platesti penalitati. DACA acele penalitati se vor aplica - din acest motiv recomand sa citesti clauzele de reziliere din contract - pot insemna valoare abonament x numarul de luni ramase din contract.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

teacher_
Specialist certificat
Bun venit in comunitate. Mai întâi, poți să ne spui de ce dorești să închizi abonamentul? Ai fost taxată pentru ceva ce nu ai utilizat, sau alt motiv? Să înțeleg că ai un contract pe 12 luni? Ai achiziționat telefon odată cu abonamentul? Cate luni mai ai din perioada contractuala?

Dori
Junior
Doresc sa incetez abonamentul deoarece in zona in care imi petrec o parte din timp nu am semnal. Contractul imi expira abia in Octombrie 2020. Nu am achizitionat telefon atunci cand am contractat abonamentul.

teacher_
Specialist certificat
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Cum trimit cererea? Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. Când mi se închide abonamentul? Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2020, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2020, cel mai târziu. https://www.orange.ro/contact/

Dori
Junior
Nu voi fi penalizata pentru nerespectarea termenului de 12 luni?

teacher_
Specialist certificat
Nu vei fi penalizata daca nu ai achiziționat un telefon. Dar poate poți să ne dai detalii despre zona in care nu ai semnal, și dacă ești singura care nu are sau sunt și alții în situația ta?

FaraUnID
Campion certificat
@Dori Cel mai indicat ar fi sa citesti clauzele de reziliere din contract. In principiu daca nu ai beneficiat de telefon sau tableta cu pret subventionat nu ar trebui sa platesti penalitati. DACA acele penalitati se vor aplica - din acest motiv recomand sa citesti clauzele de reziliere din contract - pot insemna valoare abonament x numarul de luni ramase din contract.

Vio73
Campion certificat
Trebuie discutat cu un reprezentant Orange și găsită o soluție amiabilă, mai ales că nu ai semnal. În condițiile date, se poate rezilia fără probleme, doar că trebuie demonstrat că nu ai semnal. Succes!