anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare consultant

Daniel77
Junior entuziast

E normal sa ți se facă cerere de reziliere pe chat și sa nu apară în aplicație?

 

5 Răspunsuri 5

匿名
Junior entuziast

Buna,

De obicei cererea de reziliere se poate face prin formularul de contact pentru a primi un număr al sesizării.

https://www.orange.ro/contact/ 

In mod normal se poate însă trebuia să ceri numărul sesizării pentru a putea verifica stadiul acesteia mai târziu.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Întotdeauna am recomandat să faci rezilierea din secțiunea Contact ( mai jos , unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Recomand această metodă pentru că ai automat pe email și un număr de înregistrare. Pe chat sau telefonic, este mai greu de dovedit, din păcate. 

Deci este posibil să se fi făcut sau nu rezilierea, dar este mai complicat de dovedit, nu?

Din păcate, asta este realitatea!

DanielaH
Moderator

@Daniel77, ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta?

E cerere de reziliere aprobata în aplicație și ei au deschis alta cerere dar nu exista în aplicație.Asta nu e fals,minciuna  ???pentru ca nu poate deschide cereri de reziliere aprobate una după alta 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

De-aia am tot propus de-atata timp sa avem si noi (clientii) un loc, un singur loc (de preferinta in My Orange), unde sa ai toate sesizarile facute, prin toate mijloacele, cu statusul lor actualizat.

Atata timp cat sesizarile din aplicatie vor fi vizibile doar in aplicatie, iar celelalte doar in celelalte locuri, altfel spus, atata timp cat nu stie stanga ce face dreapta...o sa te tot lovesti de problema asta.

Iti recomand sa trimiti solicitarea prin mesaj din pagina de Contact, si sa ceri un numar de sesizare, pe care sa-l poti folosi ulterior pentru status.

Deci, raspunsul la intrebarea ta este: da si nu.
Da, e normal, pentru ca sesizarile nu sunt centralizate. Nu, nu e normal, pentru ca normal ar fi sa fie.

Client Orange