anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dupa modificarea contractului numarul nu mai apare in My Orange

bunica
Junior
Dupa modificarea contractului (azi 05.01.2021) constat ca nu mai pot folosi telefonul.
Ce inseamna mentiunea *neinregistrat in retea* si cardul SIM1 nu este prevazut ?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
Campion certificat
Draga bunica, vezi ca (daca bine inteleg) numerele erau pe un client de pe care s-au reziliat numerele, exceptie cel trecut pe tine, client nou. Deci daca problema e de MyOrange, atunci "adio" cont vechi, "bun venit" cont nou de MyOrange cu datele tale.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Razvan
Campion certificat
Modificarea contractului ai facut-o online/telefonic sau intr-un magazin fizic. Ce îți apare ție, pare să fi fost simul dezactivat si să îți fi dat un alt sim nou cu numărul tău actual. În My Orange ce îți apare?

bunica
Junior
Am fost la un magazin Orange,acolo s-a facut si noul contract pe numele meu

Jay
Campion certificat
Modificare sau reziliere? Este vorba despre contractul din topicul anterior cu cesiunea? Ca numai titularului poate face modificări, tu îl puteai doar rezilia/închide.. cel putin, asa a spus Orange Assitant.. Daca despre acela este vorba, n-ai primit alt sim?

bunica
Junior
telefonul meu nu mai apare la tip abonament

bunica
Junior
da,am fost cu certificatul de deces la magazin si a zis ca se anuleaza celelalte 2 numeresi va ramane doar numarul meu,dar acolo la My Orange apar cele 2 numere anulate,iar numarul meu nu mai apare

bunica
Junior
nu am primit alt SIM

FLo1
Campion certificat
Draga bunica, vezi ca (daca bine inteleg) numerele erau pe un client de pe care s-au reziliat numerele, exceptie cel trecut pe tine, client nou. Deci daca problema e de MyOrange, atunci "adio" cont vechi, "bun venit" cont nou de MyOrange cu datele tale.

bunica
Junior
multumesc mult,voi incerca sa deschid un alt cont cu datele mele (daca voi reusi !! )

FLo1
Campion certificat
@bunica: Revino pe topic sa ne relatezi daca ai rezolvat astfel problema sesizata. Numai bine!

Vio73
Campion certificat
@bunica, Reușești sigur să-ți faci cont My Orange. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-mi-creez-un-cont-online-110 Succes!

bunica
Junior
Am reusit deschiderea contului meu.Va multumesc tuturor pentru ajutor si rabdare.