anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

După terminarea contractului, la cât timp pot să-mi portez numărul?

saracor
Începător
După terminarea contractului, la cât timp pot să-mi portez numărul?
1 Soluţie acceptată‚

Trixen_old
Cunoscător
Cum ziceau si colegii mei, portarea poate fi efectuata oricand, fara griji. Daca abonamentul este in perioada minima contractuala, acesta va fi inchis (si vor veni la plata toate bonusurile si reducerile de la inceputul perioadei minime pana la momentul inchiderii contractului). In general, daca poti, e mai bine sa astepti sa iesi din perioada minima, asa cum ai facut deja. Singurele motive pentru care portarea poate fi refuzata sunt detaliate pe site-ul ANCOM: https://www.ancom.ro/cand-pot-operatorii-sa-refuze-o-cerere-de-portare_5948

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Nu stiu sa fie vreo limita. Daca nu ai datorii, toate facturile sunt platite la zi, mergi si te portezi.
Client Orange

Pololică
#StarMember
La 0 zile. Portarea nu e conditionata de contract, doar relatia comerciala intre tine si furnizorul de la care pleci.

Trixen_old
Cunoscător
Cum ziceau si colegii mei, portarea poate fi efectuata oricand, fara griji. Daca abonamentul este in perioada minima contractuala, acesta va fi inchis (si vor veni la plata toate bonusurile si reducerile de la inceputul perioadei minime pana la momentul inchiderii contractului). In general, daca poti, e mai bine sa astepti sa iesi din perioada minima, asa cum ai facut deja. Singurele motive pentru care portarea poate fi refuzata sunt detaliate pe site-ul ANCOM: https://www.ancom.ro/cand-pot-operatorii-sa-refuze-o-cerere-de-portare_5948

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Salutare. Portarea nu ține cont de vreo perioadă de timp.