anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezamagirea numita Orange

ionpintilie77
Junior entuziast

Timp de o saptamana am incercat sa portez un abonament pentru oferta Fun 6 redusa la 3 euro timp de 24 luni,dupa 12 incercari online,crearea unui alt cont,convorbirea pe chat si lasarea numarului de 6 ori pentru a fi sunat nu s-a putut rezolva.Facand o simulare cu un alt abonament din oferta Fun 9 totul functiona perfect,in schimb pentru Fun 6 scanam cartea de identitate ,imi faceam selfie spuneau ca totul e in regula si ca au incarcat datele dar dupa ce bifam ca sunt de acord cu conditiile primeam un mesaj ca datele nu au putut fi procesate,in cele din urma am fost contacta astazi de cineva oferindu-mi alte oferte si zicandu-mi ca Fun 6 a fost modificata si e doar 6 luni redusa la 3 euro.Pacat, sunteti probabil cea mai mare companie mobila din Romania si va pretati la asemenea gainarii,concluzia este urmatoarea oferta respectiva era doar pentru cine considerati voi si nu pentru toata lumea.Repet 12 incercari online,2 conturi ,scanare cu doua telefoane performante inclusiv laptopu,3 mailuri,6 sesizari online in care mi-am lasat numarul,convorbiri pe chat cu operatori nu cu chatbot si toate aceste in decursul celor 7 zile ,cu toate astea rezultatul a fost 0.Dezamagit.

1 Soluţie acceptată‚

ionpintilie77
Junior entuziast

Dupa lupte secular am reusit sa portez ,sper,am resunat la  021 9890 numar unde imi spunea situ sa sun daca nu reusesc portarea online , am gasit pe cineva dispus sa-mi inregistreze cererea de portare ,departamentul unde am sunat este Orange comunication si nu Orange Romania.Sper din suflet sa nu fie o diferenta la semnal in comparatie cu Orange Romania,am intrebat de doua ori si am fost asigurat ca nu e nici o diferenta  e aceiasi companie si folosesc aceiasi retea.Daca voi avea surprize voi renunta in cele 14 zile,citesc multe comentarii pe diferite forumuri cu aceasta problema,sper sa nu fie nevoie sa trec iarasi prin toata nebunia.

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

Habar n-am cine se ocupă de partea de oferte, însă pot să-ți confirm că în 3 zile diferite, erau 3 oferte diferite, la aceleași tipuri de abonament. Ba aveai mai multe resurse într-o parte, ba în alta și tot așa. Deși oferta avea aceeași denumire în toate zilele. 

Și asta o să observi și la alte tipuri de produse, de la alți comercianți.

Dacă ai vreo dovadă scrisă/foto, nu doar sesizarea, fă reclamație direct la ANPC. O rezolvă și clarifică mai rapid pe calea asta.

Poze am facut cand imi spunea  ca scanarea s-a facut cu succes si cu mesajul primit dupa ce bifam ca sunt de acord cu termenii si primeam mesaj ca datele nu pot fi incarcate,aceste poze nu cred ca au relevanta ,mai am si mail-urile trimise inainte de data de 29.11 cand a expirat oferta,in care le spuneam ca nu pot accesa oferta.Nu cred ca ei au cum sa minta ca nu au avut oferta respectiva undeva ramane inregistrat,ei mi-au si recunoscut telefonic ca nu mai au oferta Fun 6 redusa la 3 euro 24 luni 

GeorgianaD
Moderator

Salut, @ionpintilie77 ! Ai reușit să îți portezi numărul în retea?

Nu am reusit ,am facut 2 sesizari,au zis ca o sa ma contacteze in 24 ore lucratoare dar pana in prezent nimic.Sesizarile le-am facut inaintea datei de 29.11.2023 cand oferta Fun 6 redusa la 3 euro pentru 24 luni inca nu expirase.Am luat legatura pe mesenger si la fel au zis ca o sa ma contacte ,cand ,nu se stie.

ionpintilie77
Junior entuziast

Inca astept o solutie pentru rezolvarea problemei,am trimis toate datele cerute moderatorului dar din pacate raspunsul se lasa asteptat,cat de greu o fi sa faci niste verificari si sa dai o solutie? Au trecut 8 zile de la depunera sesizarilor catre Orange,nici un raspuns.

Salut!

Situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la magazinul online. Vom reveni când primim un răspuns.

ionpintilie77
Junior entuziast

Oameni buni epopea continua,in dupa amiaza aceasta a reaparut oferta Fun 6 redusa 24 luni la 3 euro exclusiv online.Incerc online de 7 ori primesc mereu aceiasi eroare ''Ne pare rau dar nu am reusit verificarea datelor tale''incerc cu laptopu ,incerc cu telefonu,schimb browser sterg cokie,incerc alt cont,nimic aceiasi eroare.Intru pe chat cu 3 operatori,la toti le pare rau si nu ma pot ajuta decat cu o sesizare si o sa ma contacteze cineva peste N zile.Sun la 300 aceiasi problema,las numarul de mai multe ori pe site sa fiu contactat si tot asa.Ma suna intre timp alti 2 operatori probabil in urma nenumaratelor sesizari facute si aceiasi problema nu ma pot ajuta decat cu o sesizare,credetima ca nu mai am nici o optiune.Bai fratilor oare nu exista O SINGURA PERSOANA COMPETENTA in firma Orange sa-i trimit o copie de buletin si tot ce trebuie sa faca o cerere de portare.Nu am crezut ca in era digitalizari si la o asa ditamai companie sa patesc asa ceva,o fi atat de greu sa poti porta un simplu abonament in orange ? Daca aveam dubii ca oferta este acolo  pe site doar sa dea bine acum sunt convins Va las poza cu eroarea intampinata.Repet,moderatorii de aici nu m-au putut ajuta,operatorii telefonici nu m-au putut ajuta,raspuns la sesizarile depuse de peste 10 zile nu am primit,pe mesenger nici o rezolvare,in rest fara comentarii.Probabil dupa ce trece oferta o sa ma sune iar sa-mi propuna nu stiu ce nebunii.

ionpintilie77
Junior entuziast

Dupa lupte secular am reusit sa portez ,sper,am resunat la  021 9890 numar unde imi spunea situ sa sun daca nu reusesc portarea online , am gasit pe cineva dispus sa-mi inregistreze cererea de portare ,departamentul unde am sunat este Orange comunication si nu Orange Romania.Sper din suflet sa nu fie o diferenta la semnal in comparatie cu Orange Romania,am intrebat de doua ori si am fost asigurat ca nu e nici o diferenta  e aceiasi companie si folosesc aceiasi retea.Daca voi avea surprize voi renunta in cele 14 zile,citesc multe comentarii pe diferite forumuri cu aceasta problema,sper sa nu fie nevoie sa trec iarasi prin toata nebunia.

Nu e absolut nicio diferenta sesizabila intre Orange Communications si Orange, folosesc intr-adevar aceleasi antene si aceeasi retea mobila, deci unde Orange are semnal, cu siguranta are si Orange Communications. 

AEva
Începător

Cum ati reusit sa vorbiti cu un operator? Eu tot incerc in zadar

ionpintilie77
Junior entuziast

Sunati la nr   021 9890 este departamentul Orange Comunication,fosta divizie Telekom,pana la fuzionarea completa asa se numesc.Numarul este trecut pe pagina orange ,iti ofera acelasi abonamente ca si Orange mai putin eSim si number share ,folosesc aceiasi retea de acoperire .

Salut,

Reteaua este aceeasi, pentru ca e reteaua Orange. Serviciile NU sunt aceleasi.

Pe langa eSIM, nu ai acces la:

  • 5G, decat pe foarte putine telefoane, majoritatea Samsung-uri.
  • Numere scurte pentru plati SMS (gen taxe de pod).
  • Chat-ul Djingo.

Probabil si altele, care nu imi vin in minte acum.

Eu unul nu recomand serviciile OROC.

Client Orange

Da ai dreptate in legatura cu numarul am gresit ,asa este 021 9890,am fost asigurat ca se va produce fuziunea anul viitor.Pana la urma nu ma intereseaza fuziunea daca semnalul este acelasi.Pot trai si fara 5G in urmatorii doi ani dar cu siguranta se va face fuzionarea si atunci va fi o companie.Pe de alta parte am 14 zile la dispozitie sa ma razgandesc ,am intrebat de doua ori daca folosesc aceleasi antene si raspunsul a fost da,voi veni cu raspuns cand voi testa semnalul,chiar voi atasa printuri cu diferentele de semnal intre Orange Romania (detin o cartela prepay) si Orange Comunication,am editat greseala.

Da, folosesc aceleasi antene. Ca altele...de unde? :)) Ar fi culmea sa foloseasca antenele Telekomului, nu? :)) Nu  de alta, dar nu cred ca le-ar placea, avand in vedere ca divizia respectiva nu le mai apartine de ceva vreme. Deci da, sunt aceleasi antene. Problema, dupa cum ziceam, sunt serviciile, care....inca nu sunt aceleasi. 🙂

Da, fuziunea se va intampla la un moment dat....in viitor. Ca va fi anul viitor, ca va fi mai devreme sau mai tarziu, important e ca va fi. Cu siguranta. Pana atunci insa...daca pentru tine sunt ok serviciile OROC, nicio problema. Daca nu, momentan, solutia este portare in ORO.

Si da, daca vrei, chiar as fi curios daca e vreo diferenta de semnal.  Teoretic nu ar trebui sa fie. Dar....teoria e una, si testarea e alta. :))

Deci, te asteptam cu placere si cu vesti noi, si cu alta ocazie, in Comunitate. 🙂

PS: am editat si eu postarea de mai sus, intrucat, atata timp cat greseala nu mai e de actualitate, nici portiunea din postarea mea nu se mai aplica. 😄

Mersi frumos!

Client Orange

ionpintilie77
Junior entuziast

Mi-a sosit numarul provizoriu pana miercuri cand vor porta abonamentul si am facut o comparatie cu semnalul intre o cartela prepay Orange Romania si abonamentul Orange comunication,pot spune ca nu sunt diferente ,ambele cartele folosesc aceiasi banda B20,am atasat print.