anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deezer premium aparut abuziv pe factura

Stoia
Junior
De ce oare abuziv a apărut pe factura 4,78 euro opțiune deezer premium care de fapt eu nu am cerut-o activarea ei macar ...
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Trimite NU la 321 pentru a se dezactiva opțiunea. Dacă zici că nu activat-o gratuit din My Orange în perioada promoției, depune o sesizare către Orange, prin apel la 300, chat Djingo din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

 

UPDATE 2021: pentru dezactivare Deezer în acest moment puteți prin Djingo, pe My Orange chat sau apelând Serviciu Clienți la numărul 300.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Pentru ca n-ai dezactivat optiunea dupa ce a expirat gratuitatea..

Razvan
#StarMember

Trimite NU la 321 pentru a se dezactiva opțiunea. Dacă zici că nu activat-o gratuit din My Orange în perioada promoției, depune o sesizare către Orange, prin apel la 300, chat Djingo din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

 

UPDATE 2021: pentru dezactivare Deezer în acest moment puteți prin Djingo, pe My Orange chat sau apelând Serviciu Clienți la numărul 300.

Stoia
Junior
La activarea gratuității am fost informat că la expirare o sa fiu informat despre acceptul meu daca m-ai doresc aplicația taxabila ....dar acel mesaj nu a fost doar taxa pe factura după care am observat...diferența de abonament voce și opțiuni incluse asazis

Jay
Campion certificat
Contacteaza Orange si explica-le acest lucru, ca nu ai primit mesajul care trebuia să te anunțe că expiră gratuitatea.. Si, cu siguranță suma va apărea scăzută în factura următoare..

Stoia
Junior
Mulțumesc,o zi buna!

Florin_D
Cunoscător certificat
Eu am dezactivat acest serviciu intrucat am fost taxat fara a-l folosi si nu stiu cum si cine l-a activat!

Jay
Campion certificat
@Stoia, multumim, asemenea.. @Florin, nu ai activat beneficiul când a fost votat să fie gratuit timp de 3 luni?.. Eu atunci l-am activat.. Si am asteptat mesajul de notificare ca expiră gratuitatea, mesaj în care spune si cat costa dacă vreau sa-l păstrez..

Razvan
#StarMember
Eu l-am dezactivat preventiv cu 2 zile, înainte de alocare de resurse noi.

Jay
Campion certificat
Foarte bine ai facut.. Eu n-am vrut să mai tin minte si asta, gandindu-ma ca primesc notificare... Eu n-am folosit niciodata deezer, dar, în ideea că poate îl voi folosi am activat optiunea.. însă, dacă aș ști că nu ești anunțat despre expirarea ei, n-aș activa-o.. Sau mi-aș seta o alarma pe telefon..

Gianni
Cunoscător certificat
De multe ori nu dai importantă maximă asupra tuturor notificărilor, și așa ajungi să te trezești cu mici/ mari surprize. De aceea e bine să activezi doar de ce ai neapărată nevoie. Chiar dacă la început ți se oferă gratis, după o anumită perioadă vei fi taxat normal, sau cîteodată din greșeală ;))