anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De unde cer o recalculare a consumului de pe factura?

Iustina
Începător
De unde cer o recalculare a consumului de pe site?
16 Răspunsuri 16

Razvan
Campion certificat
În ce sens te referi? Poți fi mai explicita în informație, ca să putem oferi un răspuns cât mai aproape de ceea ce te interesează.

Iustina
Începător
Mi s-a spus ca se poate solicita o recalculare a consumului de pe factura, online, de pe site, dar nu stiu de unde.

Miha_Z
Campion
Avand in vedere solicitarea ta doar un operator Orange iti poate furniza aceste detalii. Poti utiliza una din cele 3 variante de contact: https://www.orange.ro/eContact/

Razvan
Campion certificat
Depune o sesizare online din my Orange, cam în 24h te vor contacta cei de la departamentul reclamații.

Laura_cio
Senior
Suna și cere lămurire sau fa o sesizare din contul My Orange. Scrie pe Chat Box, întreabă-l pe Djingo. Ai multe variante.

Jay
Campion certificat
Nu cred ca exista recalculare consum.. Poti vizualiza consumul tau din My Orange - cronos, iti poti modifica optiunile si iti poti schimba abonamentul din My Orange - abonamanete si optiuni, sau, daca vrei sa faci o solicitare/cerere catre Orange, ai in partea de sus o rubrica-buton "Contact", pe care poti apasa si iti deschide o pagina de unde poti alege varianta, cea mai potrivita pentru tine, de a lua legatura cu Orange...

Miha_Z
Campion
Jay, probabil Iustina are cost suplimentar si nu intelege de unde provine. Si eu cu ani in urma am trecut printr-o astfel de situatie si operatorul Orange m-a sfatuit sa intru la factura detaliata pentru a vedea exact de unde provine costul suplimentar. Iustina daca si tu ai aceeasi problema incearca sa verifici si factura detaliata, poate ai depasit resursele alocate.

Vio73
Campion certificat
Dacă tu consideri că ai fost nedreptățit/ă, poți face o sesizare și, în urma unei analize, probabil că poate fi recalculat consumul. Sesizarea trebuie făcută in scris la serviciul.clienti@orange.ro, si sper să ți se rezolve problema. Poți verifica și factura detaliată. Succes!

Razvan
Campion certificat
Dacă se constata ca a fost tarifata gresit și i s-a imputat un cost suplimentar, printr-o sesizare la departamentul reclamații, cu siguranță va primi cu titlu de discount costul înregistrat.

CostinelN
Explorator
Poti sa vezi costurile suplimentare precum si istoricul convorbirilor si traficul de net in factura electronica detaliata din contul My Orange. Daca observi ceva si vrei lamuriri apeleaza la un consultant Orange accesand Chatul. Asa o sa primesti si convorbirea pe mail.

Vio73
Campion certificat
La Chat e Djingo, robotul care încă nu poate să răspundă la orice întrebare!

Razvan
Campion certificat
Robotul îți face legătura cu un consultant, dacă considera ca nu e de competența lui.

Vio73
Campion certificat
Mie nu mi-a făcut de vreo câteva ori când am întrebat câte ceva.

DanielaH
Moderator
@Iustina, s-a rezolvat situația ta? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit în Comunitate te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite. Mulțumim!