anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce Orange refuza sa imi anuleze contractul pe numarul provizoriu, daca eu am anulat cererea de portare la ei?

DanaP
Începător
AM facut o cerere de portare in Orange Shop si am facut un contract pe oferta de portare (cu tel Samsung Galaxy S21 cu pay-back). Cu aproximativ 27 de ore inainte de data stabilita pt portare, care era 09/09/2021, am facut o cerere de anulare a portarii in acelasi magazin. Dar au refuzat sa imi anuleze si contractul pt numarul provizoriu si sa imi preia telefonul, sa imi returneze avansul si telefonul pe care l-am dat la pay-back, spunandu-mi-se ca nu au dreptul sa faca asta (desi legea spune foarte clar ca am tot dreptul). Ce e de facut?
3 Răspunsuri 3

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@DanaP bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog în ce dată ai semnat contractul și s-a activat numărul provizoriu?

DanaP
Începător
Pe date de 06/09, ora 15:40, am semnat cererea de portare si s-a semnat contracttul, iar pe data de 08/09, ora 15, am mers sa fac cererea de anulare a portarii si a contractului pt numarul provizoriu.

Salut, DanaP! Intelegem din mesajul tau ca este vorba despre o situatie punctuala, ce necesita verificari suplimentare la nivel de cont/ contract. Fiind vorba despre o problema mai compleza care implica informatii confidentiale, ea nu poate fi tratata in Comunitate. Te rugam, daca nu ai facut-o deja, sa iei legatura cu colegii nostri de la Serviciul Clienti 300 sau sa trimiti un e-mail completand formularul de aici https://www.orange.ro/contact/ . Colegii vor verifica situatia ta si vei primi un raspuns.