anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu primesc puncte thank you in conditiile in care factura mea e de peste 100 de lei pe luna?

Nu am mai primit puncte thank you la achitarea facturii de mai bine de un an de zile. Factura mea lunara este de peste 100 de lei, am abonament orange 6 euro plus abonament tv
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
La modificarea titularului, punctele pe care le avea soțul tău s-au pierdut, ele trebuiau folosite înainte de a trece abonamentul pe numele tău.. Punctele se aduna pe codul de client.. Dacă singurele abonamente pe care le ai sunt cel de 6€ si cel pentru tv de 8,5€ doar pentru cel de tv primești, deci fiind puțin se aduna foarte greu și sunt nesesizabile.. Ar trebui sa primești 0.85 puncte, deci sub 1 punct.. La abonamenul de tv ai si vreo reducere? Pentru ca daca ai si reducere, care il duce sub valoarea de 7€, nu mai primești nimic.. Eu am 4 abonamente, dar unul singur depășește aceasta suma si doar pentru el primesc 1 punct pe luna, este abonament de 11€.. Pentru celelalte 3 am reducere si, pentru ca, pentru fiecare dintre ele plătesc mai puțin de 7€, nu primesc niciun punct.. Factura mea este de ~ 150-160 lei pe luna.. Ce date consideri ca nu ti-au luat cei de la Orange in considerare?.. Cu siguranță sistemul informatic este setat sa dea puncte pentru abonamente începând de la suma hotărâtă de ei, nu sta nimeni sa facă asta manual.. După cum spui tu "este menționat numarul de puncte, dar nu primesc nimic în plus".. De unde ai punctele, daca nu din acest abonament?.. Si, de unde stii ca nu primești nimic in plus? Nu te ghida dupa centralizatorul de puncte, nu este la zi, eu am ultima modificare de prin februarie.. pentru ca atunci am prelungit abonamentele.. Daca ai abonamente de minim 7€, preț valabil și dupa vreo reducere primita, atunci pentru acelea primești 10% puncte si, ca sa poți vedea exact diferența verifică 2 luni la rand, in My Orange - Beneficii - Puncte thank you, am pus poza.. de la plata facturii se actualizează in cateva zile.. Plus ca lunar, după plata facturii ar trebui sa primești mesaj gen "mulțumim pentru efectuarea platii ați cumulat XX puncte... "

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat
De unde stii ca nu primești puncte de aproape un an? Nu ai puncte deloc?.. Sau, te-ai uitat în situația detaliata?.. Pentru ca este posibil sa nu fie actualizata.. Primesti puncte la fiecare abonament de voce, internet sau TV de minimum 7 euro.. nu la valoarea facturii.. ci în funcție de valoarea abonamentului.. https://www.orange.ro/orange-thank-you/

Neaplicabil
Poate sa vina factura și 1000 lei. Dacă nu ai abonament de minim 7 euro nu primești nimic.

Valoarea punctelor din contul meu orange este aceeasi de fiecare data cand intru, la situatia detaliata mi-a aratat ca cel putin de la 1 ianuarie 2019 pana acum am zero puncte. Abonamentul tv e de 8.5 euro

DanielaH
Moderator
@Ioanesiu_anuta, pe factura abonamentului de TV te-ai uitat? Nici acolo nu este menționată alocarea punctelor?

Este mentionat numarul punctelor dar nu primesc nimic in plus. Cred ca problema e ca abonmentul tv a fost pe sotul meu pana anul trecut, dupa care el a renuntat si l-am trecut pe mine. Toata treaba cred ca e ca cei de la orange nu mi-au luat in seama toate datele.

Jay
Campion certificat
La modificarea titularului, punctele pe care le avea soțul tău s-au pierdut, ele trebuiau folosite înainte de a trece abonamentul pe numele tău.. Punctele se aduna pe codul de client.. Dacă singurele abonamente pe care le ai sunt cel de 6€ si cel pentru tv de 8,5€ doar pentru cel de tv primești, deci fiind puțin se aduna foarte greu și sunt nesesizabile.. Ar trebui sa primești 0.85 puncte, deci sub 1 punct.. La abonamenul de tv ai si vreo reducere? Pentru ca daca ai si reducere, care il duce sub valoarea de 7€, nu mai primești nimic.. Eu am 4 abonamente, dar unul singur depășește aceasta suma si doar pentru el primesc 1 punct pe luna, este abonament de 11€.. Pentru celelalte 3 am reducere si, pentru ca, pentru fiecare dintre ele plătesc mai puțin de 7€, nu primesc niciun punct.. Factura mea este de ~ 150-160 lei pe luna.. Ce date consideri ca nu ti-au luat cei de la Orange in considerare?.. Cu siguranță sistemul informatic este setat sa dea puncte pentru abonamente începând de la suma hotărâtă de ei, nu sta nimeni sa facă asta manual.. După cum spui tu "este menționat numarul de puncte, dar nu primesc nimic în plus".. De unde ai punctele, daca nu din acest abonament?.. Si, de unde stii ca nu primești nimic in plus? Nu te ghida dupa centralizatorul de puncte, nu este la zi, eu am ultima modificare de prin februarie.. pentru ca atunci am prelungit abonamentele.. Daca ai abonamente de minim 7€, preț valabil și dupa vreo reducere primita, atunci pentru acelea primești 10% puncte si, ca sa poți vedea exact diferența verifică 2 luni la rand, in My Orange - Beneficii - Puncte thank you, am pus poza.. de la plata facturii se actualizează in cateva zile.. Plus ca lunar, după plata facturii ar trebui sa primești mesaj gen "mulțumim pentru efectuarea platii ați cumulat XX puncte... "

Ma refeream la actualizare de date deoarece sotul meu primea puncte thank you, el avea abonament de 8 euro. Punctele ce le am au fost transferate de pe nr. lui inainte de a renunta la abonament plus 50 de puncte de la plata online. Nu primesc nici un mesaj ca as primi un anumit nr de puncte. Probabil ca valoarea abonamentului nu se incadreaza sa se ia in considerare, asta e. Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Punctele se acorda în functie de costul facturii, indiferent de valoarea abonamentului. Eu primeam mai multe atunci când fiica mea facea cost suplimentar. Si, intr-adevar, cand soţul meu a decedat, si am trecut abonamentele pe numele meu, am pierdut toate punctele acumulate si nefolosite până la data respectiva.