la 17-07-2024 10:34 AM
Incerc sa obtin niste informatii si singura optiune pe care o am este sa vorbesc cu un robot inutil sau sa apas diverse taste intr-un meniu labirintic. Publicati va rog o metoda prin care se poate discuta cu un consultant. Sigur ca putem merge la magazin cand suntem in tara, dar cand suntem in strainatate e mai greu iar suportul dumneavoastra este practic inaccesibil ceea ce nu este in regula.
la 17-07-2024 11:06 AM
Salut Alex,
Suportul este al Orange. Noi…majoritatea cel putin, suntem clienti ca si tine.
Metodele de contact se regasesc aici: www.orange.ro/contact.
Ca si sugestie, iti recomand chat-ul Djingo de aici. Nu de alta, dar varianta telefonica presupune trecerea prin IVR sau Djia, pentru a ajunge sa iei legatura cu un consultant uman.
In varianta chat insa, pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii “transfer operator”. Posibil de doua ori, pentru ca Djingo o sa incerce sa te ajute el. Ceea ce, in functie de problema pe care o intampini, s-ar putea sa nu fie posibil.
Daca totusi crezi ca putem sa te ajutam si noi, aici in Comunitate, adauga te rog ceva mai multe detalii, ca sa intelegem despre ce anume este vorba.
17-07-2024 10:38 AM - editat 17-07-2024 10:53 AM
Salut!
Ii poti cere robotului din My Orange sa te transfere la un consultant, alegand transfer din optiunile pe care le ofera sau scriind transfer consultant pe post de raspuns, mai mult de o data daca este nevoie.
Sau sunand la 300 si apoi formand 1-1-1-0.
Vei fi preluata de un consultant in oricare varianta, insa trebuie putina rabdare.
Succes!
la 17-07-2024 10:45 AM
Buna,
Din păcate nu se dorește acest lucru.
Este mai ușor să faci economie pe seama clientului.
17-07-2024 10:51 AM - editat 17-07-2024 10:53 AM
Buna,
Încearcă prin chat djingo
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Scrii transfer si dai send pana ești transferat către un operator.
la 17-07-2024 11:06 AM
Salut Alex,
Suportul este al Orange. Noi…majoritatea cel putin, suntem clienti ca si tine.
Metodele de contact se regasesc aici: www.orange.ro/contact.
Ca si sugestie, iti recomand chat-ul Djingo de aici. Nu de alta, dar varianta telefonica presupune trecerea prin IVR sau Djia, pentru a ajunge sa iei legatura cu un consultant uman.
In varianta chat insa, pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii “transfer operator”. Posibil de doua ori, pentru ca Djingo o sa incerce sa te ajute el. Ceea ce, in functie de problema pe care o intampini, s-ar putea sa nu fie posibil.
Daca totusi crezi ca putem sa te ajutam si noi, aici in Comunitate, adauga te rog ceva mai multe detalii, ca sa intelegem despre ce anume este vorba.
la 17-07-2024 01:33 PM
Salutare!
Eu formez 300/0374300300 și apoi Djia îți va cere să spui ce probleme ai. Ulterior, după ce vei selecta despre ce servicii ai nevoie să obții informații și tastezi cum vei fi îndrumat, când vei alege să intri în legătură cu consultant, vei fi identificat cu ultimele 6 cifre din CNP, după care ți se va face legătura cu ei. Din păcate, e mai complicat, dar cu puțină răbdare, se rezolvă relativ repede!
Și eu le-aș fi făcut să fie mai accesibile, dar asta este!
Baftă!
la 18-07-2024 09:05 AM
Salut @Alex37,
Cândva eram si eu ca tine, dar mi-am dat seama ca pentru a primi ajutor este important sa asculți ce zice acel robot si sa alegi opțiunea care trebuie pentru a fi transferat la operator. Ia o pauza, asculta, ai răbdare si vezi ce opțiune e mai buna pentru tine, doar așa poți ajunge unde trebuie. Nu exista o soluție magica, iar acest sistem labirint a fost inventat pentru ca exista si foarte mult spam, oameni care suna pentru ca se plictisesc.
18-07-2024 09:10 AM - editat 18-07-2024 09:14 AM
Sad but true. Datorita unora cu chef de glume si prea mult timp liber, au de suferit toti.
Eu as face acel labirint dinamic. Am mai zis eu si cu alte ocazii. Daca ai chef de glume, o data, de doua ori, apoi nu mai suni. Sau, te joci cu mingea prin labirint, cu Dgia, pana te plictisesti si inchizi singur.
Si cand o sa ai o nevoie reala, te asteptam pe mail/posta/ in magazine. Nu-ti convine, nu mai face glume nesarate pe timpul si pe nervii tuturor. Nu mi se pare corect sa nu pot eu sa iau legatura cu un consultant din cauza ta. Ca tu n-ai ce face acasa si te-ai gandit sa suni ba intr-o parte ba in cealalta. Mi se pare si o chestie de educatie pana la urma.
la 18-07-2024 04:49 PM
Prima data aud faza cu "Datorita unora cu chef de glume si prea mult timp liber, au de suferit toti.". Poate au si existat cativa copchii care nu aveau ce face si se jucau apeland serviciul suport, dar acest lucru nu este motivul principal din cauza careia suferim toti. Este vorba de bani si externalizarea serviciului suport. Atata tot.
18-07-2024 11:24 AM - editat 18-07-2024 11:24 AM
Salutare,
Cel mai simplu mod de comunicare este prin chat Djingo.
Scrii transfer operator și dai send (repeți de 2-3 ori) până ești transferat către un operator după care descrii problema.
Convorbirea nu este in timp real și poate dura 10-30 minute până primești răspunsuri.
Ca o gluma cea mai rapida metoda de a intra în legătură cu un operator este să ceri o oferta.😄
la 14-10-2024 07:53 AM
De cele atât de dificil sa iei legătura cu consultant Orange ?
la 14-10-2024 08:05 AM
Bună dimineața @Sims. Ce metode de contact ai încercat dintre cele prezentate aici: https://orange.ro/contact ? Descrie problema și poate reușim noi, membri Comunității Orange, să te ajutăm.
la 14-10-2024 08:21 AM
Eu mi am rezolvat problema , dar as propune sa fie mai ușor să iei legătura cu consultanții Orange
la 14-10-2024 08:30 AM
Ai vreo sugestie / propunere de contactare a unui consultant Orange? Te rog să dezvolți contextul ideii și cu siguranță feedback-ul tău va fi important pentru Orange.
la 14-10-2024 08:25 AM
Salutare!
Da, în ultima vreme este mai dificil, dar nu imposibil. Te sfătuiesc să intri in aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo.
Poți să și suni la 300, iar cu răbdare, urmând pașii pe care îi recomandă Djia, poți ajunge să discuți cu un operator uman. De regulă, după pașii recomandați de Djia, trebuie să formezi combinația 5-2-0.
Sper să reușești!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor