anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum își tratează Orange clienții ?!?

Client_nemulțum
Începător
Cum este posibil ca in anul 2021 Orange să îți modifice și să îți prelungească în mod abuziv abonamentul, deși în mod repetat amintești că nu vrei nici modificare nici prelungire abonament ???
Cum este posibil să anunți in timp legal că dorești să îți fie închis abonamentul ajuns la final de contract și cu toate acestea să ți se prelungească și abonamentul și rata la telefonul achitat deja ???
Cum este posibil să fii cu factura plătită la zi și cu toate acestea să îți fie suspendat numărul pentru neplată ???
Sub orice critică!
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Îmi pare sincer rău că mai există așa ceva și în zilele noastre, dar, din păcate, e o realitate. Eu cred că este bine să ne povestești concret, cum și unde s-a întâmplat așa ceva, pentru ca situația să fie cunoscută, atât de către cei de la Orange, cât și de către noi, clienții. Mulțumesc!

FLo1
#StarMember
Ceva nu se leagă..... dacă vei oferi mai multe detalii cu siguranță se va face lumină. Dacă ai închis abonamentul, ai trecut numărul pe prepay, l-ai portat sau l-ai.... lichidat? Pe ce durată a fost abonamentul? Dar durata ratelor pentru telefon? Care a fost data scadentă pentru ambele cazuri? Detaliză puțin aceste aspecte și problema se va lămuri.

mihai_13
Maestru
Client nemulțumit - ori ori ;))) pai ai scris ca ai cerut sa ti se inchida abonamentul, dupa care reclami ca ti s-a inchis (suspendat cum zici tu) oricum trebuia sa platesti ultima factura. Te rugam sa vii cu detalii - pe scurt daca se poate - altfel ce ai scris tu pare doar propaganda ieftina...

imch
Cunoscător certificat
Buna. E nasol sa treci printr-o astfel de situatie in care un furnizor pare sa nesocoteasca total solicitarile venite de la client. Din experienta mea, insa, in 99% din situatii este vorba de o neintelegere: uneori eu am calculat gresit si mai aveam o luna de plata sau nu am citit atent contractul sa vad in ce momente se pot face anumite actiuni, alteori furnizorul nu a procesat la timp solicitarea sau nu a primit-o la momentul oportun... Intotdeauna insa, intotdeauna, situatia s-a rezolvat cu calm si vorba buna :-). Ce ti-as sugera eu sa faci: 1. verifica daca ai trimis solicitarea de incetare a contractului in timpul stipulat de contract (eu stiam ca o astfel de solicitare se proceseaza in 30 de zile), altfel, chiar daca s-au terminat cei 2 ani de contract, acesta continua de drept pana una dintre parti il reziliaza (preferabil in scris, ca sa existe dovezi legate de data, motiv, etc). La Vodafone, de exemplu, am fost obligata sa mai astept o luna dupa momentul in care am zis ca vreau sa renunt la abonament, la fel si la Digi pe servicii de telefonie fixa si Internet. Evident, luna aia nu a fost din partea lor, a trebuit sa o platesc. 2. verifica sa nu mai fie vreun rest de plata agatat pe undeva. Cauta in My Orange si vezi ce sume de bani zice Orange ca mai ai de plata si de ce. Aduna-ti toate informatiile posibile si fa calcul cat ai platit versus cat aveai de plata. 3. daca ai senzatia ca Orange este cel in culpa si nu gasesti nimic dupa pasii de mai sus, citeste bine contractul de acordare a serviciilor si vezi unde este eroarea lor. Atrage-le atentia asupra acestei erori, pornind de la clauzele contractuale, nu de la ceea ce "pare" sa fie corect. De mutle ori contractele contin clauze ce mie personal mi se par absolut abracadabrante, dar sunt acolo (eu am avut o astfel de experienta cu Vodafone) si, fiind acolo, trebuie sa le respectam ca nu avem incotro atata timp cat am acceptat contractul. 4. nu te lasa prada nervilor inerenti :-). Nu uita ca vorba dulce mult aduce si este mult mai usor sa rezolvi o problema vorbind calm si politicos, pentru ca cei cu care vorbesti sunt tot oameni si noi toti reactionam la agresivitate cu agresivitate, iar dorinta de a rezolva efectiv ceva dispare si dintr-o parte si din alta. Mai mult, daca greseala e la orange, calmul tau va transmite inclusiv mesajul ca stii ce spui si nu poti fi intors de pe o parte pe alta. Succes! Si te rog frumos sa te intorci sa povestesti care a fost situatia si cum ai rezolvat.