anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Com contactez departamentul ofertare?

bogdan200794
Junior
Sunt sigur că au un număr al lor. De multe ori dacă soliciți din call center să te sune, uită de tine.
6 Răspunsuri 6

Razvan
#StarMember
Depune un ticket din My Orange, la secțiunea contact sau trimite mail la serviciul.clienti@orange.com, cu subiectul Oferta de retenție.

Vio73
#StarMember
Le scrii din My Orange, secțiunea Contact, pe Chat Djingo sau, în cel mai rău caz, dacă nu te descurci, suni la 300 ( Serviciul Clienți) și îi rogi să depună o cerere de ofertare. Îți vor da o perioadă în care vei fi sunat și vei primi și un sms de confirmare. Sigur, există posibilitatea să ți se facă legătură și direct. Succes!

FLo1
#StarMember
Si pe mine in 19 noiembrie (ca apeland la 300 sau Djingo online) mi-au transmis ca ma contacteaza in maxim 6 zile lucratoare (singura varianta de contact de altfel), amintindu-si inutil si tardiv undeva dupa vreo 2 saptamani. Dar dorinta de a-i contacta nu se poate direct: mai intai soliciti intentia (asa cum am mentionat) si apoi vei fi contactat ... candva.

GOLDzila
Explorator
La mine a mers mult mai simplu. Am cerut pe 20 noiembrie o ofertă de retenție și în următoarea zi , 21 noiembrie, m-au sunat să-mi comunice oferta , deci foarte rapid. " ORANGE, tot mai simplu ! "

Neaplicabil
Sorry, nu sunt abonat, asa ca se poate sa nu inteleg foarte bine lucrurile astea, dar din moment ce e oferta, n-ar trebui sa fie "oferita" si nu ceruta? Presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. :)) Dar nu stiu...mi se pare un pic ciudat sistemul asta de "suna-ma sa-mi faci o oferta". Eventual una la care sa nu poti spune nu. :)) Pentru mine, chestia asta ar trebui sa se intample ca o initiativa din partea Orange. Inteleg ca nu prea se intampla, altfel n-ar exista oameni care sa intrebe cum iau legatura cu departamentul de Ofertare. Adica, daca ai fost client fidel, daca ti-ai platit facturile la zi, daca iti expira abonamentul in perioada urmatoare, si daca avem posibilitatea sa-ti facem o oferta poate mai avantajoasa de ambele parti, te sunam. Daca nu,...nu. Dar e adevarat ca sunt si foarte multi clienti, si cum am zis si mai sus, presupun ca daca nu ceri, nici nu primesti. 🙂

DanielaH
Moderator
@bogdan200794, ai reușit să iei legătura cu colegii de la departamentul de ofertare?