anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă dupa expirarea perioadei contractuale?

teacher_
#StarMember
In cazul in care unei persoane urmează să îi expire abonamentul, și nu a fost contactat de nici un operator, și nu a avut timp, sau nu a avut posibilitatea de a merge în Shop, Store sau magazine partenere, ce se întâmplă? Se suspendă/se anulează contractul?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Se prelungește tacit de comun acord, pe câte 30 zile, ca să ți se livreze în continuare serviciile contractate. În situațiile în care, la abonamentul de bază sunt stipulate opțiuni sau bonusuri doar pe durata minimă contractuală (6/12/24 luni) acestea se vor dezactiva, putând genera costuri adiționale, de aceea se recomandă să se renegocieze abonamentul în ultimele 3 luni de perioadă contractuală sau imediat după expirarea ei.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember
Nu, nu se suspendă sau anulează. Abonamentul este valabil în continuare, așa cum este prevăzut în contract. Unele abonamente au prevăzute anumite categorii de resurse, care expiră după perioada minimă contractuală. De aceea este bine să ceri o nouă ofertă, pentru a reactualiza resursele în funcție de nevoile tale actuale. Sunt și abonamente care își păstrează beneficiile și după expirarea perioadei minime contractuale. Succes!

Ciucuras
Cunoscător certificat
Abonamentul se deruleaza in continuare in aceleasi conditii contractuale. Daca iti doresti sa iti schimbi resursele din contract, ai alte nevoi, poti suna la relatii cu clientii, ori poti merge intr-un shop ptr a iti prelungi perioada contractuala.

Valacchus
Junior entuziast
Cred ca se merge pe o intelegere tacita, adica se prelungeste automat cu cate o luna, pana cand tu o sa vrei sa faci altceva(fie reziliezi sau prelungesti contractul), iar beneficiile si resursele sunt aceleasi (mai putin cele care dureaza pe perioada contractului, care dispar dupa incheierea lui) Nu o sa il inchida, asta e sigur, pentru ca ar renunta foarte usor la un client.

teacher_
#StarMember
Da, asa cred că e desfășurarea normală, sa nu se taie abonamentul... Cel mai bine este sa se facă o reinnoire a înțelegerii și negocierea altor resurse.

Miha_Z
#StarMember
Dupa expirarea perioadei contractuale abonamentul nu se suspenda ci se deruleaza in continuare pe o perioada nedeterminata. In acest caz, nu este obligatorie contractarea unei noi oferte pentru prelungirea duratei contractuale, oferta curenta fiind in continuare disponibila. In cazul in care clientul doreste mai multe resurse si obtinerea unui abonament mai bun, e de preferat sa sune la relatii cu clientii - 300 si sa solicite departamentul de ofertare pentru a negocia un nou abonament in functie si de nevoia lui de resurse.

Laura_cio
Senior
Fără niciun dubiu abonamentul nu se suspenda. Rămâneți cu același tip de abonament. Aceea e doar o perioada contractuala, care nu se poate modifica 12/ 24 luni (depinde cât ați ales).

Razvan
#StarMember
Se prelungește tacit de comun acord, pe câte 30 zile, ca să ți se livreze în continuare serviciile contractate. În situațiile în care, la abonamentul de bază sunt stipulate opțiuni sau bonusuri doar pe durata minimă contractuală (6/12/24 luni) acestea se vor dezactiva, putând genera costuri adiționale, de aceea se recomandă să se renegocieze abonamentul în ultimele 3 luni de perioadă contractuală sau imediat după expirarea ei.

Tina
Cunoscător certificat
La expirarea perioadei contractuale, beneficiezi, in continuare, de serviciile pe care le-ai avut, la același preț. Chiar dacă nu te-a sunat un consultant, poți sa suni tu, mai ales dacă vrei sa păstrezi abonamentul. Poți obține mai multe resurse și chiar un cost mai mic. Sau poți cumpara un telefon la un preț mai bun.

Vio73
#StarMember
Abonamentul merge înainte, iar în funcție de contractul avut inițial, poți avea aceleași resurse sau acestea se pot reduce. De regulă, acesta se prelungește automat cu perioade scurte de timp, iar oricând se poate solicita rezilierea ( începând cu luna următoare de facturare) sau o altă ofertă. Succes!

Jay
Campion certificat
Eu cred ca abonamentele raman valabile asa cum sunt, pana la noi ordine :D.. Dar, eu una n-am rabdare sa astept, de obicei sun si vorbesc, aproape de expirare, sa vad in ce conditii continuam relatia.. Cred ca, daca nu ai timp sa suni, asa cum intram pe atatea aplicatii sau site-uri, putem sa intram si pe chat cateva minute sa vorbim cu un consultant, sa spunem ca am dori sa fim contactati de cineva de la departamentul fidelizare.. eventual un interval de timp in care am putea discuta fara probleme..