
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-03-2022 01:46 PM
Stie cineva cat timp dupa data scadenta a facturii mai pot utiliza serviciile?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2022 05:14 PM
Salut,
Conform contractului, la expirarea termenului de plata stabilit, se poate suspenda accesul la servicii pana la plata integrala a facturii. Asadar, incurajam plata pana la data scadenta! 🙂
In cazul in care nu ai posibilitatea de a plati in termen, poti efectua o amanare de plata chiar din contul tau My Orange sau la 300 - Serviciul Relatii Clienti. Insa, amanarea nu implica excluderea de la calculul penalitatilor de intarziere, in valoare de 0.5 % / zi din totalul sumei de plata; acestea se vor aplica pe urmatoarea factura.
Gasesti detalii in acest sens si aici https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-10/Brosura-TCG-abonamente-11OCT2021.pdf .
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-03-2022 03:16 PM
Salut!
Teoretic, după scadenta n-ar trebui sa mai poți folosi serviciile, doar sa primești apeluri și mesaje.. n-am fost în situația asta, acestea sunt informațiile prezentate pe site..
Insa, daca știi ca întârzii cu plata luna asta, ai posibilitatea sa amâni, fara a-ti fi suspendate serviciile, doar ca se va calcula și o suma pentru penalități..
Daca accesezi amânare plata, vei vedea si cate zile poti amana..
https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2022 06:59 AM
Salutare!
De regulă, mai poți să le utilizezi vreo câteva zile, dar cel mai probabil, vei fi ,,bombardata" continuu cu sms-uri care îți vor spune acest lucru și ce consecințe are. Dar da, se poate face o amânare a plății, lucru ce îți apare în My Orange sau poți suna la ei și să discuți problema. Sunt convins că vei găsi temporar înțelegere!
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2022 05:14 PM
Salut,
Conform contractului, la expirarea termenului de plata stabilit, se poate suspenda accesul la servicii pana la plata integrala a facturii. Asadar, incurajam plata pana la data scadenta! 🙂
In cazul in care nu ai posibilitatea de a plati in termen, poti efectua o amanare de plata chiar din contul tau My Orange sau la 300 - Serviciul Relatii Clienti. Insa, amanarea nu implica excluderea de la calculul penalitatilor de intarziere, in valoare de 0.5 % / zi din totalul sumei de plata; acestea se vor aplica pe urmatoarea factura.
Gasesti detalii in acest sens si aici https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-10/Brosura-TCG-abonamente-11OCT2021.pdf .
