anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela fun 9 - Neînregistrat in rețea

ANDREIXCT
Junior

Bună am comandat o cartela fun 9 orange și mi-a ajuns și când sun pe cineva îmi apare neînregistrat in rețea 

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Banuiesc ca acea cartela nu e activata. Incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, eventual incepand de luni, sau intr-un Orange Shop, si vezi daca o pot activa pentru tine.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@ANDREIXCT: Activarea abonamentului nu se face pe loc. Poți încerca în următoarele zile lucrătoare să contactezi aici Serviciul Clienți pentru un răspuns oficial sau poți aștepta să se activeze numărul conform datelor din contractul semnat. Decizia îți aparține. Numai bine! 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Să te uiți în contract pentru că ar trebui să scrie o dată de la care intră în vigoare abonamentul. Teoretic, în câteva zile ar trebui să intre în vigoare și atunci ar trebui să devină activ acel SIM.

Dacă nu se întâmplă, contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la  numărul de telefon 0374300300.

Baftă multă!

GeorgianaD
Moderator

Salut, @ANDREIXCT !

Ai reușit cu activarea abonamentului? Funcționează totul ok acum?