anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Când îmi dați drumul la abonament

Mocanu1
Începător
 
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai avut un abonament suspendat pentru întârzierea plății ai varianta să:

1. trimiți o poză cu dovada plății ( chitanță, bon, etc) la adresa de email plati@orange.ro, dacă ești client Orange Romania;

2.ai efectuat plata la un alt încasator/partener. confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată.

Dacă ai făcut plata din My Orange, poți să-i suni și să le spui sau să le scrii din Chat Djingo!

Poți suna la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0 sau orice variantă ți se mai pune la dispoziție pentru a intra în legătură cu un consultant.

Baftă!

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitatea utilizatorilor Orange. Dacă ai anumite probleme cu operatorul Orange, le poți descrie aici în Comunitate și sperăm ca din experiențele similare anterioare să te putem ajuta cu o soluție. Te așteptăm cu detalii în acest sens. Numai bine. 

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Mocanu, bun venit in Comunitate!!!

Noi suntem o comunitate de clienti Orange, deci nu avem acces la contul tau si nu stim care e problema ta, daca nu ne explici detaliat.

DanielaH
Moderator

@Mocanu1, s-a rezolvat situația?