anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare contract nou

Alexandra31
Junior

Bună  ! Am dreptul la anularea unui contract nou,în termen de 14 zile,dacă nu sunt mulțumită de servicii?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna,

In principiu, ceea ce este in contract, aia primesti. Daca nu corespunde cu ceea ce ti s-a spus la telefon…trebuie clarificat intai de ce nu corespunde, eventual modificat, si daca nu se poate asa…reziliat.

Dar da, in cazul asta, ai 14 zile sa reziliezi.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Condiția pentru renunțare în 14 zile este condiționată de acceptarea contractului prin metode la distanță, nu în magazin fizic (unde termenul este de 24 ore).

Totuși, poți spune ce servicii nu te bucură? Poate se rezva problema. 

As dori sa știu dacă am acest drept,deoarece,cand am contractat cu ei,acum o săptămână,mi s'a oferit o oferta,dar nu am primit încă,tot ceea ce conținea acea oferta ! Mulțumesc 

Menționez că,abonamentul,s'a făcut telefonic,nu fizic în magazin ! Iar contractul,l'am primit prin courier !

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna,

In principiu, ceea ce este in contract, aia primesti. Daca nu corespunde cu ceea ce ti s-a spus la telefon…trebuie clarificat intai de ce nu corespunde, eventual modificat, si daca nu se poate asa…reziliat.

Dar da, in cazul asta, ai 14 zile sa reziliezi.

Client Orange

Salutare!

Întotdeauna trebuie să ceri pe email, ca să îl primești instant. Dar poți să-l refuzi in termen de 14 zile de la primirea contractului prin curierat, dacă ceva nu îți convine.

De regulă, le ai și în My Orange, pe laptop/ desktop, la secțiunea setări cont - documentele mele.

Sper să nu fie cazul și să fii mulțumită!

Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Oare de ce nu se trimite implicit si pe mail...? Ar ajuta foarte mult. Nu mai astepti dupa curier. Si daca observi ceva in neregula, ai mult mai mult timp sa iei masuri.

Client Orange

Nu tin minte sa fi cerut contractele (doar doua am fizic), restul le-am primit pe mail sau le-am gasit in MyOrange.

Ar trebui să fie ceva standard!