Cum se poate că eu sa am un abonament tv fara a fi semnat nimic și fără să fi vrut așa ceva, pe numele meu și pe o adresă din Bihor, dar eu având adresa pe Suceava? Am sunat la numărul "300" iar colegii dumneavoastră mi-au închis , va rog frumos sa rezolvam asta și să evităm sa ajungem intr-o situație "delicata " vă mulțumesc
Buna ziua! Sunt sigur că este o neînțelegere, probabil cineva are același nume. Trimiteți un mail la serviciul.clienti@orange.ro , și explicati-le situația și se va rezolva.
Îmi pare rău să aud și să văd asta! Mă gândesc că undeva este o eroare, care trebuie analizată și rezolvată. Trimite o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și sunt convins vei trece cu bine peste această întâmplare. Succes!
@Pauliuc Alexandru Paul, bine ai venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare!
Te rugăm să ne oferi mai multe detalii. Înțeleg că ai un abonament la Orange încheiat prin contract pe adresa ta de domiciliu din Suceava și ai primit o factură pentru un abonament TV încheiat pe o adresă din Bihor? Ambele sunt pe același cont (cod de abonat)?