anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am optat din greșeală la abonamentul de 30euro din MyOrange, eu având pe cel de 20

Marius___
Junior
Salutare, aveam abonamentul de 20euro si din greșeală am facut un upgrade la cel de 30euro din aplicația My Orange. Întrebarea mea este cum pot reveni la cel de 20 ???
1 Soluţie acceptată‚

Marius___
Junior
Salutare tuturor, problema s-a rezolvat! Am sunat la relații cu clienții si am discutat cu cei de acolo si m-au asigurat ca începând cu 1 ianuarie abonamentul revine la valoarea de 20euro/luna! Mulțumesc tuturor pentru ajutor! Sărbători fericite!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Marius, bun venit in Comunitate!!! Cand ai facut schimbarea?

teacher_
#StarMember
Salut! Daca nu ai făcut nici o achiziție (telefon, tableta), trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro, și în termen de 30 de zile cu siguranță că te vor contacta și vei reveni la abonamentul dorit de tine.

Marius___
Junior
Pe data 28 octombrie 2021 am aplicat...

RafaHelper
#StarMember
Salut @Marius, Pentru abonamentele schimbate prin aplicație ai la dispoziție 14 zile pentru a renunța la alegerea făcută. Din cate observ termenul tau a trecut deja. Cand ai facut schimbarea nu ai primit un mail de confirmare sau un mesaj sms pe numărul tau cu noile modificări facute? Daca nu ai achiziționat si un telefon împreună cu această modificare, poti verifică cu cei de la relații clienți daca poti reveni la abonamentul anterior sau chiar unul mai mic.

teacher_
#StarMember
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Cum trimit cererea? Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. Când mi se închide abonamentul? Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie, cel mai târziu. Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 EXCEPTIE: Sa nu fi cumpărat un telefon sau tableta odată cu încheierea abonamentului! Taxa de reziliere e 0. Nu știu dacă vei putea sa revii la abonament inferior acum. Ia legătura cu serviciul clienți, sunt sigur că o să îți dea o soluție potrivita.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Am inteles ca Marius nu vrea sa renunte la abonament, ci doar sa revina la valoarea anterioara, cea de 20 de euro. Marius, mi-e ca e cam tarziu pt revenirea la vechiul abonament, au trecut deja 2 luni. De ce ai reactionat de-abia acum?

Vio73
#StarMember
Salutare! Din păcate, e cam târziu la 2 luni. Totuși, poți trimite o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și poate găsești înțelegere! Asta dacă nu ai făcut achiziție sau nu ai primit alte reduceri. Sper să reușești! Succes!

FLo1
#StarMember
@Marius... : Fiind cam târziu pentru a reveni la vechile valori și cum Orange nu cred să îți mai ofere la 20 euro ceea ce îți oferea cândva (având în vedere noul abonament existent și valabil), poți lua în calcul ”sacrificarea” vechimii abonamentului prin trecerea pe prepay, iar ulterior să optezi pentru ce tip de abonament ai nevoie, de la 8 euro... pînă la 15-20 euro pentru care vei beneficia aproape de servicii all-inclusive. :) Totuși, dacă reînnoirea nu implică un telefon ci doar abonament, am curiozitatea: ce beneficii aveai la 30 de euro și nu beneficiai de ele la abonament de 20 de euro?

Marius___
Junior
Mulțumesc tuturor pntru ajutor, am trimis un email celor de la Orange si azi o sa iau legătura cu cei de la relatii cu clienții! Stimă!

Anonim
Neaplicabil
Să ne spui și nouă cum s-a soluționat cererea ta. Baftă! 😉

Marius___
Junior
Salutare tuturor, problema s-a rezolvat! Am sunat la relații cu clienții si am discutat cu cei de acolo si m-au asigurat ca începând cu 1 ianuarie abonamentul revine la valoarea de 20euro/luna! Mulțumesc tuturor pentru ajutor! Sărbători fericite!

DanielaH
Moderator
@Marius, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru urări. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri. Un an nou fericit!

teacher_
#StarMember
Super. Mă bucur că ai găsit înțelegere și ai putut rezolva situația.

Vio73
#StarMember
Exact cum ți-am spus inițial! Mă bucur că ai reușit. Felicitări!