anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aflare resurse abonament special pe cale vocala

alin_alin
Începător
Buna ziua,
Știți vreo cale să sun la vreun nr de telefon sa mi se zică resursele rămase ale abonamentului (minute, sms, etc)? Ca de căile sa primesc sms sau sa ma uit in cont știu deja. Eu vreau sa aud informatia asta. Mersi.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienți, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârșitul lunii de facturare și valoarea costului suplimentar, dacă este cazul.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Ascary
Campion certificat
Salut Alin si bine ai venit pe comunitate. Foloseste aplicatia TextAloud sau TalkingClipboard ca sa iti transforme textul in voce astfel vei auzi SMS-ul cu resursele tale. Paște fericit!

alin_alin
Începător
Mulțumesc, nu eu sunt in situația sa nu vad sa citesc, un cunoscut, si la un telefon simplu cu butoane nu e posibil sa folosesc metodele mentionate. Stiu ca inainte era un nr de telefon la care auzeai o voce de robot care îți spunea câte minute, sms, etc. au mai ramas neconsumate. Dar acum am tot incercat sa gasesc, fara succes. Mersi

DanielaH
Moderator
Există serviciul Cronos Vocal (dedicat persoanelor cu dizabilități vizuale) disponibil prin apel gratuit la numărul scurt 7741 direct de la telefonul Orange; numărul 7741 nu poate fi apelat din roaming, ci doar din țară.

Ascary
Campion certificat
Doar acestea sunt caile de a afla resursele tale: https://www.orange.ro/help/cum-verific-consumul-de-resurse-de-pe-abonament-1

alin_alin
Începător
Salut Daniela, oare știi daca serviciul Cronos Vocal trebuie activat sau sunt ceva setari de facut? Am incercat sa sun la nr 7741, dar nimic. Multumesc.

DanielaH
Moderator
Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienți, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârșitul lunii de facturare și valoarea costului suplimentar, dacă este cazul.