la 21-01-2023 07:39 PM - editat ultima oară la 23-01-2023 12:00 PM de GeorgianaD
Salut,
Am incheiat un abonament online ( cel de 15 euro cu reducere 7,5 euro) in aplicatia myorange. Prin curier a sosit simul. Am incercat activarea lui prin chat, nu a mers; prin apel la nr. 300, nu a mers. Imi spun ca nu se regaseste numarul si contractul in baza de date. Paradoxul este ca am contractul pe mail primit. Ce se poate face in aceasta situatie?
la 20-07-2023 02:24 PM
Salut și bun venit în Comunitate!
Putem să ne interesăm și noi la colegi despre situația ta, dacă mai este de actualitate. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon.
la 20-07-2023 04:13 PM
S-a rezolvat pana la urma cu ajutorul lui DanielaH. Multumesc
la 20-07-2023 04:18 PM
Cu multă plăcere! Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor