anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Achiziționare telefon in rate cu prelungirea contractului

lig3100
Începător
Salutare,
Contul meu este eligibil pentru achiziționarea unui telefon in rate din 02.07 sau cel puțin era. Azi am întrat în Magazinul Online sa discut cu cineva pe chat și mi s-a spus ca nu pot beneficia de plata în rate deoarece am avut o suspendare a abonamentului în ultimele 12 luni. Am sunat la 300 apoi și mi s-a spus ca nu este asa și ca eu de fapt pot achiziționa un telefon in rate din 02.07 și ca doar trebuie sa sun pe 02.07 pentru ofertare. Am fost și într-un magazin fizic și la fel, mi-a zis ca se poate.
Acum eu întreb. E o diferență intre magazinul online și magazinul fizic sau dacă sun? Ca nu mai înțeleg nimic.
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Una dintre conditiile achizitiei unui telefon cu plata in rate pe factura este sa nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplata in ultimele 12 luni. Toate conditiile care trebuie indeplinite le poti vedea si aici https://www.orange.ro/help/vreau-sa-imi-cumpar-un-telefon-in-rate-ce-conditii-trebuie-sa-indeplinesc-13628

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate!!! In magazinul online, punctele tale valoreaza triplu. Asta ar fi avantajul.

lig3100
Începător
Enervant e ca nu poate fi o informație clară

delfinas
Specialist certificat
Mai conteaza si cine iti raspunde, din pacate, unii consultanti stiu ceva, altii altceva. Daca ai avut o suspendare a abonamentului s-ar putea sa conteze dpdv al increderii ca esti client de buna credinta.

lig3100
Începător
Ca mie primul consultant mi-a zis ca trebuie ca 12 luni de acum trebuie sa fiu la zi cu plățile. Cum as putea sa fac asta dacă mie îmi expira contractul în ianuarie 2022. Și i-am zis, ok, achit 12 luni in avans abonamentul și nu a putut fi în stare sa zică măcar ca întreabă sau ca înregistrează o sesizare.

Jay
Campion certificat
Salut! Exista un topic mai vechi in comunitate al unui reprezentant Orange, in privinta achizitiei in rate, din magazinul online, unde specifica faptul ca nu trebuie sa fi avut abonamentul suspendat in ultimele 12 luni, pentru a fi eligibil.. Aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura-magazinul-online Mai departe, nu stiu daca un consultant poate face ceva, daca ai fost in situatia de a avea abonamentul suspendat, dar, da, ar putea sa intrebe daca, se poate gasi o solutie, sau, este batuta in cuie conditia.. Teoretic, cele 12 luni ar trebui sa se calculeze din momentul cand a fost suspendat.. nu de acum.. decat daca acum a fost si suspendarea..

FaraUnID
Campion certificat
"E o diferență intre magazinul online și magazinul fizic sau dacă sun?" Raspuns DA. Magazinul online si cel fizic sunt 2 entitati diferite (2 societati diferite) fiecare cu patratica lui si din acest motiv nu stie stanga ce face dreapta.

Salut! Una dintre conditiile achizitiei unui telefon cu plata in rate pe factura este sa nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplata in ultimele 12 luni. Toate conditiile care trebuie indeplinite le poti vedea si aici https://www.orange.ro/help/vreau-sa-imi-cumpar-un-telefon-in-rate-ce-conditii-trebuie-sa-indeplinesc-13628

lig3100
Începător
Pai și ofertarea prin apel telefonic?

Jay
Campion certificat
Nu este considerata ca ținând de magazinul online.. nu se vor folosi punctele triplate, ci fix câte ai..

lig3100
Începător
Eu as vrea sa știu dacă tipul de la telefon a dat o informare corecta, cum că pot suna pe 02.07 și sa achiziționez un telefon in rate. Ca asa a spus. A zis ca nu contează ca am avut abonamentul suspendat. Singurul lucru posibil, a zis, e că va fi posibil sa achit un avans.

delfinas
Specialist certificat
Eu zic sa incerci o simulare pe site, sa vezi daca te lasa sa cumperi telefonul in rate. Daca nu, mergi in magazinul in care ti s-a promis ca acea suspendare a abonamentului nu conteaza.

FaraUnID
Campion certificat
Consultantii din prima linie, adica cei care raspund la 300, nu au acces prea adanc pe contul de abonat din motive care tin de GDPR si dublat de faptul ca este un serviciu externalizat. Cel mai probabil, respectivul consultant a oferit un raspuns mecanic.

lig3100
Începător
Mecanic, nu cred, pentru ca m-a pus în așteptare, a întrebat și a răspuns. Am cerut sa-mi confirme dacă 100% voi putea face asta. Nu mai bine, ca să fie elucidat misterul depun o reclamație la ANPC?! Ba da, pentru ca deja e absurd ce se întâmplă. As fi fost de acord sa achit și abonamentul în avans 12 luni, dar tipa de pe online nu a știut sa întrebe măcar....

Jay
Campion certificat
Pai vineri este in 02.07 si vei afla daca poti lua in rate, sunand la ofertare sau mergand intr-un magazin fizic.. Tu poti face o reclamatie, dar, vei reclama ce, la momentul asta? Ca asta este "bucataria lor" si nu iti dau in rate din magazinul online pentru ca ai avut abonamentul suspendat, dar, nici nu vor sa se plieze pe oferta ta? Tu faci cum crezi, dar, daca faci o reclamatie, nu vrei sa ai si sanse sa ti se dea dreptate? Eu as astepta sa vad cum se rezolva si cat de multumita sunt de rezultat, inainte sa fac o reclamatie..