anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament suspendat

StefanH
Începător

Am uitat sa achit o factura si abonamentul TV a fost suspendat. Am achitat facturile acum si voiam sa stiu daca mai trebuie sa vorbesc cu cineva sau isi va reveni de la sine

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu te grăbești, nu îți rămâne decât să aștepți, iar dacă da, ai la dispoziție aici tot ce trebuie să faci:

- pentru Orange Romania Communications:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...

- pentru Orange România:

https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

Sper să reușești!

Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Pe langa cele menționate de Vio mai sus, confirmarea plății se mai poate face și din contul tău My Orange, sau din aplicația My Orange (cu condiția ca abonamentul sa fie adăugat pe cont, binenteles). Nu sunt 100% ca opțiunea exista și pentru abonamentele preluate de la Telekom (actualmente Orange Romania Communications), dar pentru clienții Orange Romania SA ar trebui sa fie.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Ștefan, ai făcut confirmarea plății? Au fost reconectate serviciile?