anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament online 8e fără telefon

Stefan_25
Junior
Am urmat pașii online pentru un abonament de 8 e fără telefon
La finalizare mi _a transmis ca am de plătit 93,3 lei????
Cum se explica acest lucru? 8 e nu este 93 de lei.!!!!!!
11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
Stefan, poți atașa, te rog, un screenshot din magazinul online pentru simularea făcută, binențeles fără să faci publice datele personale?

RalucaT
Junior
Bună,Ștefan! Încearcă să faci comanda din nou , dacă e posibil. Acum ai promoție de Black Friday pentru abonamentul de 8€ , redus la 6,40€/lună. Factura ta trebuie sa aibă un total de 31,66 lei. In cazul în care nu mai poți modifica nimic contactează Serviciul de Relatii Clienti. Sper sa rezolvi problema.

Stefan_25
Junior
N am apucat sa finalizez și am întrat din nou și s-a blocat din nou la finalizare Am discutat cu un operator și voi fi sunat în următoarele zile

DanielaH
Moderator
@Stefan, ai reușit să achiziționezi online abonamentul dorit? E totul în regulă?

Stefan_25
Junior
Am reușit cu abonamentul online

Stefan_25
Junior
Am rezolvat cu abonamentul! Acum am o problema tehnica.... cred Aplicația My Orange nu arata schimbarea din pre pay în abonament și Orange Money nu se deschide deloc Au trecut 2 zile de când am activat abonamentul

DanielaH
Moderator
@Stefan, e OK acum cu aplicația My Orange și Orange Money?

Stefan_25
Junior
Nu ? Nu s a rezolvat ... ????

Salut, Stefan, te rugam sa te conectezi in contul tau My Orange si sa accesezi sectiunea "setari cont" - "date personale" pentru a adauga un numar principal contului. Apoi de la "setari cont" - "administrare numere", adauga numarul pe care vrei sa-l administrezi. Confirma-ne, te rog, daca ai reusit.

Stefan_25
Junior
Am rezolvat Am șters și reinstalat Orange Money și My Orange și am refăcut setările Multumesc

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm. Te mai așteptăm în Comunitate.