anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament inchis - Cum se poate trece pe YOXO sau PrePay?

M_
Începător
Am fost informat pe mail ca azi se suspenda abonamentul de voce si la 10min dupa mail nu mai pot suna si nici primi nimic. Am solicitat eu inchiderea abonamentului, nu am datorii sau altceva. Dar acum nu pot trece pe YOXO sau Prepay. Vreau sa-mi pastrez nr de tel. Cum se poate reactiva ca Prepay si sa-mi pastrez nr de tel ?
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Dupa inchiderea abonamentului, numarul de telefon este pastrat in carantina pentru 60 de zile. Daca nu soliciti reactivarea lui in aceasta perioada, numarul de telefon se va realoca altui client. Daca ai renuntat complet la acel numar si erai titularul abonamentului, va trebui sa il recuperezi, pe Prepay: - daca nu mai ai cartela SIM sau daca ai folosit eSIM, mergi intr-un magazin Orange pentru a solicita trecerea pe Prepay; va trebui sa ai la tine Cartea de identitate. - daca inca mai ai cartela SIM, nu este necesar sa mergi in magazin, ci poti contacta direct Serviciul Clienti YOXO. Aici https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yoxo-dupa-ce-l-am-inchis/ gasesti mai multe informatii.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
Campion certificat
@M: Când te-ai decis să închizi abonamentul trebuia să comunici că dorești trecerea pe prepay, nu doar să le faci cu mâna. Pt yoxo puteai singur să treci direct de pe abonament, dar ai preferat să te complici. Acum va trebui să revii cu abonament ca să nu pierzi numărul si apoi să faci experimente. Succes.

Salut! Dupa inchiderea abonamentului, numarul de telefon este pastrat in carantina pentru 60 de zile. Daca nu soliciti reactivarea lui in aceasta perioada, numarul de telefon se va realoca altui client. Daca ai renuntat complet la acel numar si erai titularul abonamentului, va trebui sa il recuperezi, pe Prepay: - daca nu mai ai cartela SIM sau daca ai folosit eSIM, mergi intr-un magazin Orange pentru a solicita trecerea pe Prepay; va trebui sa ai la tine Cartea de identitate. - daca inca mai ai cartela SIM, nu este necesar sa mergi in magazin, ci poti contacta direct Serviciul Clienti YOXO. Aici https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-reactivez-un-abonament-yoxo-dupa-ce-l-am-inchis/ gasesti mai multe informatii.

svetalex
Senior certificat
dacă numărul este liber și nu a fost alocat altei persoane, poți încheia un abonament pentru număr preferențial în orice Orange shop. https://comunitate.orange.ro/questions/2931631-perioada-gratie-expirata-recuperare-numar