anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament de telefonie Orange neactivat

Georgiana_G_
Începător

Bună ziua,

 Vă rog suport pentru următoarea situație: mama mea care locuiește în mediul rural a optat pentru un abonament Orange cu cablu TV, internet WI-FI și telefonie la începutul lunii noiembrie anul acesta. Parafarea contractuală s-a realizat telefonic cu un operator. Desi i s-a precizat că va avea acces la toate aceste servicii, dar abonamentul de telefonie nu s-a activat. Acum câteva zile a primit mesaj de reîncărcare prepay. Nu are acces la serviciul Cronos și nici nu i s-a solicitat o adresă de e-mail pentru transmiterea contractului. Am plasat o solicitare la relații cu clienții, dar nu a fost contactată nici in ziua de astăzi. Oare să merg la un sediu Orange? Vă mulțumesc frumos pentru eventualele răspunsuri.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți merge și la un Orange Shop, dar cred că dacă ai depus sesizare, trebuie să aștepți răspunsul lor oficial. Au fost și zile libere, care pot face să dureze mai mult până ți se răspunde. Mă gândesc că ai depus sesizare la care ai și un număr de înregistrare.  Dacă nu ai, te sfătuiesc să depui o altă sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Încearcă și în Shop, dacă ai posibilitatea și vezi acolo în ce stadiu este sesizarea ( mai întâi).

Sper să rezolvi!

Baftă!

 

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți merge și la un Orange Shop, dar cred că dacă ai depus sesizare, trebuie să aștepți răspunsul lor oficial. Au fost și zile libere, care pot face să dureze mai mult până ți se răspunde. Mă gândesc că ai depus sesizare la care ai și un număr de înregistrare.  Dacă nu ai, te sfătuiesc să depui o altă sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Încearcă și în Shop, dacă ai posibilitatea și vezi acolo în ce stadiu este sesizarea ( mai întâi).

Sper să rezolvi!

Baftă!