anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vodafone mareste abonamentele de internet/tv/telefonie fixa, si adauga o clauza de indexare anuala.

arsradu
#StarMember

Salut,

Din seria "la alti se poate si mai rau" (sau macar la fel de rau), Vodafone mareste abonamentele cu 6 lei si adauga o clauza contractuala prin care poate indexa anual tarifele cu pana la 8%/an.

Mesajul trimis clientilor mai jos:

„Stimate client,

Ca o consecinţă a majorării costurilor legate de furnizarea serviciilor fixe cum ar fi, de exemplu, costurile legate de chirii, întreţinere, combustibil, echipamente tehnologice şi pentru că ne dorim să ai parte de cele mai bune experienţe, te informăm asupra următoarelor modificări pe care suntem nevoiţi să le aducem asupra contractului tău de servicii:

Începând cu factura emisă ulterior celor 30 zile de la data acestei notificări, preţul lunar al abonamentului tău de servicii fixe va creşte cu 5.94 RON (TVA inclus), fără modificarea perioadei minime contractuale.

Pentru că inflaţia este un factor esenţial în mecanismul de creare a preţurilor pentru toate bunurile şi serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a preţului serviciilor.

Prin urmare, art. 6 al Anexei 1 la contractul tău se completează cu următoarea clauză:
6.8 Având în vedere anumite fluctuaţii ale preţurilor bunurilor şi serviciilor pe piaţă de natură a afecta echilibrul contractual, în vederea restabilirii acestuia, părţile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să poată fi indexate, cu o frecvenţă anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu factura, anterior aplicării indexării. Indexarea se va face în funcţie de indicele armonizat al preţurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflaţiei, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităţilor Europene, fără a putea depăşi, însă, un procent de 8% pe an.

Părţile convin că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflaţiei nu reprezintă o modificare unilaterală a preţului contractului, posibilitatea de indexare şi mecanismul acesteia fiind agreate de parţi încă de la încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înţeles şi acceptă prezenta clauză.

Modificările de mai sus intră în vigoare începând cu factura emisă ulterior celor 30 zile de la data acestei notificări. Dacă nu eşti de acord cu modificările de mai sus, poţi denunţa unilateral contractul prin intermediul unei solicitări în acest sens depusă în oricare dintre magazinele Vodafone, prin scrisoare transmisă la adresa Departamentul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România, Str. Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 4, sector 2, Bucureşti, România, cod poştal 020276, electronic prin solicitare transmisă (prin email la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com) sau telefonic la 0372 022 222, ori (doar pentru telefonia fixă) prin formularea unei cereri de portare în 30 zile de la primirea acestei informări, fără plata vreunor penalităţi sau despăgubiri.

Mulţumim pentru înţelegere.”

Sursa pentru stirea completa aici.

Nu cred ca are rost sa va intreb ce parere aveti, pentru ca pot sa-mi imaginez. Ideea topicului e doar de a va face cunoscut cum stau lucrurile in "gradina vecina".

Client Orange
21 Răspunsuri 21

Control asupra populației...🙂

Despre "orașul de 15 minute" ce părere ai?

O intrebare: daca o companie nu-si recupereaza costurile de la clienti (prin preturi, evident), de unde ar trebui sa-si acopere cheltuielile? Intreb pentru un prieten...

Legat de controlul populatiei: sa trecem peste teoria conspiratiei. Nu-si are locul. Digi a renuntat la serviciul de cartele preplatite din simplul motiv ca erau prea putini clienti care le foloseau (plus ca fiecare companie isi decide "rostul in piata" dupa cum considera mai bine). Nu stiu daca vor risca o renuntare la acest serviciu Orange si Vodafone intrucat proportia de cartelisti este prea mare. Ar avea probleme (financiare) daca ar forta trecerea la abonament.

SR
Junior

Si eu am abonament tv si internet cu vodafone si m-i l-au scumpit anul trecut cu vreo 15 lei ( motiv pentru care am trecut pe orange ) dar cu vreo 2 zile inainte sa le predau echipamentul mi-au facut o oferta de 100 % reducere in primul an si 80 % dupa un an pe perioada nedeterminata. Deci daca v-i se scumpeste abonamentul si sunteti client mai vechi cu facturile la zi s-ar putea sa primiti o oferta buna daca amentintati ca renuntati.

Depinde ce intelege fidelizarea prin client vechi. Abonamentul de la tata are 30 de ani si (aproape) 6 luni de utilizare continua si amenintarea cu plecarea a fost tratata ca o gluma rasuflata. Probabil daca semna rezilierea s-ar fi miscat putin niste rotite, dar la vorbe nu a miscat nimeni niciun deget. Doar intrebau daca doreste sa treaca numarul inapoi la ei pentru o oferta mai buna (tata este singurul care are prefix de Vodafone din familie, eu si sora avem de Cosmote). La modul in care isi trateaza clientii (Vodafone), nu cred ca as reveni la ei prea curand. Daca citesti mai sus, sper sa intelegi de ce (au stricat departamentul de Relatii Clienti al UPC).

Blue12
Senior

Sincer, as plati 6 lei mai mult la abonament, decat sa mai am de-a face cu Orange si cu bataia de joc pe care le-o acorda clientilor. Ceva se intampla in ultimul timp. Calitatea serviciilor a scazut drastic

La mine nu a scăzut nici pe mobil, nici pe fibră

Nu am fost destul de explicit, scuze.

Ma refeream la calitatea companiei, nu a tehnologiei in sine (care nici asta nu mi se pare cine stie ce), la felul cum sunt tratati clientii, la proceduri, politici, metode, la modul cum sunt oferite serviciile, nu la servicii in sine