la 25-06-2020 12:03 PM
Începând cu luna iulie, Instagram va permite creatorilor de conținut să-și vândă produsele direct din aplicație, postând la noua secțiune Instagram Shopping.
Administratorii rețelei de socializare tocmai ce au publicat un set actualizat de criterii pentru eligibilitate, care extinde accesul la secțiunea Instagram Shopping către mai multe categorii de business-uri și creatori de conținut artizanal.
Prezentată ca un ajutor menit să ușureze vânzarea produselor sub restricțiile de carantină împotriva COVID-19, deschiderea aplicației Instagram pentru micii întreprinzători și potențialii cumpărători care nu mai vizitează atât de des magazinele fizice i-ar putea ajuta pe cei dintâi să treacă mai ușor peste actuala perioadă de criză.
Cerințele actualizate intră în vigoare începând cu data de 9 iulie și se aplică în toate țările în care secțiunea Instagram Shopping este deja disponibilă.
Conturile creatorilor vor trebui să demonstreze încredere și să fie susținute de o prezență autentică, consacrată, care „poate include, de asemenea, menținerea unei baze urmăritori suficientă”. Instagram nu a specificat ce număr de urmăritori trebuie să aibă fiecare creator pentru a-și putea vinde creațiile pe Instagram.
Creatorii vor trebui, de asemenea, să eticheteze produsele oferite pe Instagram folosind link-uri ce duc spre un singur site web pe care îl dețin, ca și platformă de tip magazin online.
Lansată începând cu anul 2016, secțiunea Instagram Shopping a fost până acum un privilegiu rezervat celebrităților și influenceri de mare calibru, micii creatori neputând participa la experiența de shopping. – YouTube permite creatorilor să-și vândă produsele încă din 2018, cu condiția să aibă domiciliul în SUA. Este oarecum logic ca Instagram să ofere acest „privilegiu” creatorilor fin ograda proprie, mai devreme sau mai târziu.
Sursa - https://www.go4it.ro/content/componente-pc/instagram-shop...
Ideea este buna si utila pentru cei care nu dispun de resurse finaciare si nici cunostintele necesare pentru a investi intr-un eShop veritabil. Problema este ca la noi Instagram-ul a prins si nu prea.
la 25-06-2020 12:08 PM
la 25-06-2020 03:38 PM
la 25-06-2020 03:59 PM
la 26-07-2020 04:10 PM
Informatii noi legate de posibilitatea shopping-ului pe platforma Instagram.
Potrivit descrierii oficiale, Instagram Shop este un loc unde poți răsfoi prin colecția de produse a brandurilor și creatorilor preferați, precum și colecții curate publicate pe contul @shop, administrat de Instagram în mod direct. În tab-ul Shop găsești filtre pentru categorii de produse, precum beauty și home, de exemplu.
Instagram Shop va fi accesibila accesibilă direct din lista Explore, folosită în mod normal pentru a descoperi noi utilizatori și imagini interesante, pre-selectate de algoritmi rețelei de socializare pe baza preferințelor de conținut exprimate până la momentul respectiv.
Funcționând pe același principiu, Instagram Shop va promova utilizatorilor Instagram produse care corespund intereselor lor, inclusiv din lista Explore. Plata produselor selectate se va face prin Facebook Pay, sistemul de plăți electronice promovat de Facebook. Desigur, doar în țările unde acesta este disponibil oficial.
Potrivit anunțului inițial de lansare, secțiunea trebuia să fie lansată înainte ca interfața aplicației să fie modificată, schimbând ordinea tab-urilor Activity și Shop. Cei care nu găsesc încă în interfața Instagram tab-ul Shop, probabil că pot îl pot accesa de la secțiunea Explore. Principala diferență este că icon-ul Shop înlocuiește simbolul „inimă” în lista meniul principal de navigație Instagram.
În timp ce pentru utilizatorii de rând, noua secțiune este doar o tentație opțională, pentru micii întreprinzători și companii interesate să-și promoveze produsele, intrarea este condiționată de plata unei mici taxe, dedusă din prețul fiecărui produs vândut cu succes.
Noua experiență Instagram ar putea debuta oficial în a doua parte a acestui an, însă administratorul Facebook nu comunică un terme oficial. Pentru început, testele se fac cu utilizatori din Statele Unite, putând dura mai mut timp până ce produsele puse în vânzare să poată fi comandate și din alte regiuni ale lumii.
Sursa - https://www.go4it.ro/content/internet/cum-arata-noua-vers...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor