Activitatea utilizatorului

Buna Seara ,Comunitate Orange. Am facut un abonament YOXO, am parcurs pasii pentru deschiderea contractului,a fost in regula tot. Problema a aparut si am ramas trist a fost cand nu am putut sa activez SIM-ul YOXO pentru ca am primit urmatoarea eroare...
Buna Seara !Am achiziționat un abonament de voce Fun10 pe numele meu,anul trecut în luna decembrie pentru o ruda,însă din păcate această a decedat.Abonamentul a fost semnat pe 24 de luni.Cum pot renunța la abonament ? Mă poate ajuta cineva?Vă mulțume...
Buna Seara ! Am o intrebare.Am achizitionat online un abonament orange cu cartela si urmeaza sa primesc comanda pe 28 decembrie dar din pacate eu sunt plecat  de acasa in ziua respectiva.Cum pot intra in posesia ei ? Se poate sa nu o mai primesc delo...
Buna Seara ! Am o intrebare in legatura cu aplicatia de web My Orange.La sfarsitul lui ianuarie am activat un abonament si nu imi apare ce telefon folosesc in My Orange ? Pe numarul prepay apare telefonul care este asociat cu numarul.Dar la abonament...
Aprecieri de la
Aprecieri acordate către