anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo 19 - nu merge scanarea documentului de identitate

Ionuțnegoita
Junior

Buna ziua, nu merge scanarea documentului de identitate, am incercat de zeci de ori și primesc același răspuns...ufff a apărut o eroare.

18 Răspunsuri 18

MihaiC99
Specialist

Este posibil să fie o problemă temporară.

Îți recomand să încerci din nou procesul, eventual de pe un alt telefon, dacă ai această posibilitate.

Dacă tot nu reușești, cel mai bine ar fi să iei legătura cu serviciul de asistență Yoxo prin chat-ul din aplicație.

https://www.yoxo.ro/contact/ 

DanielaH
Moderator

@Ionuțnegoita, bun venit în Comunitate!

Ai instalată ultima versiune a aplicației? Poți încerca o dezinstalare/ reinstalare?

Dacă situația persistă, ne poți trimite în mesaj privat adresa de e-mail cu care încerci. Vom ruga și noi colegii de la Yoxo să verifice situația ta.

Mulțumesc de reply,am incercat și dezinstal și install din nou,problema persista

Salut @Ionuțnegoita

Ne poți spune ce model de telefon folosești?

Folosești noua carte de identitate sau vechiul format?

Salut,Xiaomi 13 pro 5g,nu știu la ce te referi când spui vechiul format la cartea de identitate,buletinul este refăcut anul acesta.

Ai mai multe detalii aici despre noua carte de identitate: https://www.mai.gov.ro/noua-carte-electronica-de-identitate-devine-disponibila-in-romania-cei-se-va-...
Daca al tau are forma unui card bancar atunci este cel nou daca este mai mare atunci este cel vechi.

Da,e forma veche,daca putem spune așa,e mai mare decât un card bancar dar de m-ar opri asta sa îl scanez?

Nu ar trebui sa fie probleme indiferent de model, dar recent au implementat scanarea pentru noul format si e posibil sa existe erori de scanare, ca in cazul tau. Ce poți face tu acum, verifica daca ai urmat corect pași prin care scanezi buletinul astfel:

  • Asigură-te că buletinul este complet vizibil în cadrul camerei, fără a fi acoperit sau decupat.
  • Folosește o suprafață plană și bine luminată pentru a evita umbrele sau reflexiile.
  • Nu folosi blitzul dacă acesta creează reflexii pe buletin.
  • Verifică să nu fie elemente străine (degete, alte obiecte) care să acopere datele de pe buletin.
  • Asigură-te că imaginea este clară și toate datele sunt lizibile.

Daca tot nu funcționează poți sa încerci sa iți faci contul de pe alt telefon iar mai apoi te loghezi pe telefonul tau.

Salut,am scanat buletinul in toate pozițiile și în orice mediu...asta cu asigurate o primesc mereu,stiu că e ceva standard,și poate par puțin frustrat,dar mă chinui de atâtea zile și am primit incontinuu,,,asigurate că''...nu e o rezolvare,iar alt telefon cu esim nu am.

In cazul acesta cel mai bine aștepți un răspuns de la echipa tehnică.

Am trimis astăzi ce mi-au cerut și acum aștept.

DanielaH
Moderator

@Ionuțnegoita, ai reușit să scanezi buletinul? S-a rezolvat situația?

Nu,mi-au cerut să le trimit print cu eroarea,modelul de telefon,softul acestuia,și să aștept răspunsul în maxim 5 zile lucrătoare...

Mulțumim pentru update. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.