la 27-05-2025 11:59 AM - editat ultima oară la 27-05-2025 12:29 PM de DanielaH
Buna ziua, nu merge scanarea documentului de identitate, am incercat de zeci de ori și primesc același răspuns...ufff a apărut o eroare.
27-05-2025 12:32 PM - editat 27-05-2025 12:40 PM
Este posibil să fie o problemă temporară.
Îți recomand să încerci din nou procesul, eventual de pe un alt telefon, dacă ai această posibilitate.
Dacă tot nu reușești, cel mai bine ar fi să iei legătura cu serviciul de asistență Yoxo prin chat-ul din aplicație.
la 27-05-2025 12:41 PM
@Ionuțnegoita, bun venit în Comunitate!
Ai instalată ultima versiune a aplicației? Poți încerca o dezinstalare/ reinstalare?
Dacă situația persistă, ne poți trimite în mesaj privat adresa de e-mail cu care încerci. Vom ruga și noi colegii de la Yoxo să verifice situația ta.
la 27-05-2025 12:45 PM
Mulțumesc de reply,am incercat și dezinstal și install din nou,problema persista
la 27-05-2025 05:14 PM
Salut @Ionuțnegoita,
Ne poți spune ce model de telefon folosești?
Folosești noua carte de identitate sau vechiul format?
la 27-05-2025 05:35 PM
Salut,Xiaomi 13 pro 5g,nu știu la ce te referi când spui vechiul format la cartea de identitate,buletinul este refăcut anul acesta.
la 27-05-2025 05:51 PM
Ai mai multe detalii aici despre noua carte de identitate: https://www.mai.gov.ro/noua-carte-electronica-de-identitate-devine-disponibila-in-romania-cei-se-va-...
Daca al tau are forma unui card bancar atunci este cel nou daca este mai mare atunci este cel vechi.
la 27-05-2025 05:54 PM
Da,e forma veche,daca putem spune așa,e mai mare decât un card bancar dar de m-ar opri asta sa îl scanez?
la 27-05-2025 05:57 PM
Nu ar trebui sa fie probleme indiferent de model, dar recent au implementat scanarea pentru noul format si e posibil sa existe erori de scanare, ca in cazul tau. Ce poți face tu acum, verifica daca ai urmat corect pași prin care scanezi buletinul astfel:
Daca tot nu funcționează poți sa încerci sa iți faci contul de pe alt telefon iar mai apoi te loghezi pe telefonul tau.
la 29-05-2025 10:00 AM
Salut,am scanat buletinul in toate pozițiile și în orice mediu...asta cu asigurate o primesc mereu,stiu că e ceva standard,și poate par puțin frustrat,dar mă chinui de atâtea zile și am primit incontinuu,,,asigurate că''...nu e o rezolvare,iar alt telefon cu esim nu am.
la 29-05-2025 10:08 AM
In cazul acesta cel mai bine aștepți un răspuns de la echipa tehnică.
la 29-05-2025 10:13 AM
Am trimis astăzi ce mi-au cerut și acum aștept.
la 29-05-2025 09:38 AM
@Ionuțnegoita, ai reușit să scanezi buletinul? S-a rezolvat situația?
la 29-05-2025 09:41 AM
Nu,mi-au cerut să le trimit print cu eroarea,modelul de telefon,softul acestuia,și să aștept răspunsul în maxim 5 zile lucrătoare...
la 29-05-2025 09:47 AM
Mulțumim pentru update. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor