la 05-12-2025 07:11 PM
Buna ziua
Am urmatoarea situatie; am 2 abonamente Yoxo de aproximativ 2 ani, pentru care se retrag banii automat din contul meu bancar.Luna aceasta, pe 3.12 s-au retras banii pentru primul abonament, iar astazi 5.12 am primit mesaj cu 'plata abonamentului a esuat" pentru cel de-al doilea.Precizez ca nu mi-am schimbat contul bancar si am suficienti bani in cont.Am incercat sa reefectuez plata din aplicatia Yoxa dar fara succes.Ce pot face?
Multumesc anticipat
Eduard
la 05-12-2025 07:55 PM
Eduard! Poți încerca să achiți factura manual de aici! Sper că te-am ajutat!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor