În cazul în care vă ajută cu ceva, mi-a fost indicat următorul link https://help.netflix.com/en/node/22614 după ce am vorbit cu cineva de la Netflix.
Pentru cazul meu, se pare că NU există un cont de Netflix creat pentru numărul de telefon pe care mi...
Am uitat să menționez: 1) nu folosesc aplicația myOrange pe telefon. 2) mă întreb de ce a dispărut serviciul Netflix din oferta Orange între timp, https://comunitate.orange.ro/questions/2348107-netflix-factura-orange
Mă adaug și eu în lista „fericiților” posesori de servicii nesolicitate. Am vorbit la serviciu clienți, mi-au recomandat să-mi schimb parola. Le-am explicat că lucrez la „fabrica de bomboane”, mai exact că sunt programator, deci nu e cazul să-mi pove...
După activarea „misterioasă” a unor conturi de Netflix (discuția aici : https://comunitate.orange.ro/questions/2345647-activare-cont-netflix-fraudulos-my-orange) nu se mai poate nici măcar dezactiva opțiunea, folosind linkul ăsta https://www.orange.r...