la 04-04-2021 07:12 PM
la 05-04-2021 12:40 AM
la 05-04-2021 11:32 AM
la 06-04-2021 03:42 PM
la 07-04-2021 11:37 AM
la 14-12-2022 09:46 PM
Aceasta solutie este inadecvata pentru problema respectiva avand in vedere ca daca problema ar fi la LG exact aceiasi problema ar aparea si pe alti provideri.
23-02-2023 01:03 PM - editat 23-02-2023 01:06 PM
Buna ziua, am si eu o problema similara pe un TV 4k Android de la Philips. Profilul operator esueaza instalarea si de fiecare data se face scan la toate canelele, datele pt ghid se comuta pe "internet" in loc de "broadcaster" si afiseaza informatii complet gresite. Toti utilizatorii de Philips se plang de asta, sunt si anumite modele de LG/Samsung. Am avut deschis tichet la Philips si au confirmat ca este o problema de incompatibilitate cu cardul CI+, stiuta de Orange si ca nu tine de TV. Inainte am avut servicii tot prin fibra de la UPC/Vodafone si nu am avut aceasta problema. Face ceva, va rog, Orange in aceasta privinta? Mai contam si noi catusi de putin "consumatorii" ? ....sunt satul de telefoane, mail-uri, sesizari si imposibilitatea de a escala problema la un nivel mai inalt, totul se opreste la relatii cu clientii si echipa tehnica, nu manager, nu escalare si nici rezolvare. Multumesc.
la 24-02-2023 09:54 AM
Profil Operator la un CAM Modul e doar o optiune, il poti sau nu folosi, aste este sigur pentru CAM Modul Satelite, cred ca si pentru Fibra ar trebui sa aiba tot acelasi sistem. Eu am Satelit si acest Profil Operator l-am dezactivat, nu mi se instaleaza pe TV, nu am nevoie de el, imi scanez programele de pe Satelit si asta e, cand deschid TV-ul, nu imi mai apare nimic pe ecran ( solicitari de instalare al Profil Operator, nimic ). Pentru Fibra ar trebui sa fie la fel, acest profil face numai sa iti instaleze Programele TV intr-o anumita ordine pe tv care e pe acel profil. Daca incerci sa iti dezactivezi acel profil si faci instalare noua pe TV.... in care iti apar toate programele cum vin ele, nu merge??? Daca da, apoi ar trebui sa functioneze sa iti asezi si programele in Grila asa cum vrei tu.... Probeaza!
la 07-04-2021 12:37 PM
la 16-11-2022 03:43 PM
Problema este clara data de soft-u sau hardware-ul CI+-ului.
Am aceesi problema pe unul din cele 3 carduri CI+. De fiecare data cand pornesc TV-ul (valabil daca introduc cardul in oricate TV, toate sunt LG) mai intreaba daca vreau sa le aranjez conform CAM-ului. Dupa mutat si permutat CI+-urile intre TV-uri, cautare cu si fara CI, inlocuit si cardul, singura explicatie logica era o versiune diferita a CI-urilor hardware sau software.
Cardul mai nou (si cel inlocuit) sunt model SMiT-1670 si prezinta in plus meniul de Profil Operator, pe cand cele vechi sunt SMiT-1660, nu prezinta acest profil si nu cer reordonarea.
Probelma s-ar rezolva probabil soft pe SMiT-1670 daca ar exista posibilitatea sa dezactivezi profilul de operator trecut default cu DA.
la 17-11-2022 01:22 AM - editat ultima oară la 17-11-2022 08:08 AM de DanielaH
Problema cu rearanjarea posturilor dupa cum vrea CI Cardul o am si eu cu un tv Sony bravia 49XF8096
La fiecare repornire a televizorului ma informeza ca CI Cardul a descoperit o alta grila de canale si intreaba daca vreau sa se rearanjeze grila.
Partea proasta e ca apare cu butonul de ok selectat si il poti valida din greseala.
Este vreo setare unde pot debifa sa nu ma mai anunte aceasta mare descoperire a CI-ului?
CI-urile cred ca sunt ultimele versiuni fiind instalate pe 25 oct
la 17-11-2022 09:19 AM
Cred ca problema se poate rezolva soft daca te-ar lasa sa modifici acel Profil Operator din Da in Nu.
Eu o sa incerc sa fac o sesizare scrisa pe mail cu poze si cele 2 solutii dar cred ca cea mai simpla pentru OROC ar fi sa imi mai aduca un card model vechi SMiT-1660 care nu are acest profil operator.
la 17-11-2022 10:06 AM
Poate ar fi bine si o intrebare la producatorul televizorului, nu doar la Orange. Ca sa fac o paralela: asa cum VoLTE si VoWiFi se fac impreuna (operator+producator telefon), la fel este si la TV-uri (evident, aici actualizarile vin mult mai greu din motive evidente: cablistii sunt, in mare, aceeasi, si, cu a fost situatia Orange (chirias la Telekom), setarile transmise televizoarelor erau prin Telekom, care deja avea niste setari facute si Orange doar isi facea niste setari in sistemul propriu pe baza celor de la Telekom).
Incearca pe forumul LG si vezi daca gasesti o solutie (eventual revii cu un link pentru dezbatere/rezolvarea gasita).
la 17-11-2022 07:59 PM
Nu am motive sa contactez producatorul televizorului, atata timp cat decurs de 4 ani la operatorul de cablu DIGI, nu am avut astfel de probleme.
Problemele au aparut de cand am contactat Orange ca furnizor de servicii.
Sony imi ofera posiblitatea sa fac download grilei de canale si sa o editez pe PC dupa care fac upload inapoi pe tv, lucru pe care nea CI Cardul orange il sesizeaza si zice el ca baiat destept ce e ca a detectat o grila noua de programe si daca vreau sa fac o noua scanare.
De acord esti de treaba ca ma intrebi, dar fi de treaba si tine minte raspunsul meu, nu sa ma intrebi la fiecare repornire de TV.
Aici ar trebui sa intervina marea companie ce furnizeaza seviciile si sa isi puna la punct echipamentele, daca nu cumva sunt depasiti de situatie.
Deja incepe sa imi para rau ca am ales sa schimb serviciile DIGI cu Orange.
la 17-11-2022 08:18 PM
Nu știu cum sunt Telekom și Orange, dar Digi și Vodafone (UPC) aveau setări pe care televizorul le prelua instant (eventual venea și o actualizare de smart cam). Ulterior vedeam ca îmi apar la operator UPC și Digi.
Dacă treaba sta la Orange, atunci e treaba lor sa rezolve.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor