anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV Go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series sistem operare Tizen.

Thio
Junior
Aplicatia Orange tv go nu funcționează pe smart tv Samsung 6 series Tizen, nume dispozitiv 17 KANTM UHD BASIC, versiune bild 69710, versiunea de aplicație 3.0.0?
Stie cineva solutia?
1 Soluţie acceptată‚

AndreiB
Junior
Buna ziua, Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare. Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional. Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal. Multumesc echipei Orange pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

Bodo_2
Începător
Sigur, aplicatia a functionat pana acum 1-2 luni . Chiar ieri am dezinstalat si reinstalat de vreo 3 ori din App Samsung - se instaleaza , se incarca dar ramane la stadiul de 4 liniute care se incarca la nesfarsit.

Thio
Junior
Salut Bodo. Eu am reușit sa rezolv problema apeland la cei de la Samsung. Din meniul televizorului am facut o comandă de depanare la distanta si ulterior m-a contactat cineva de la service Samsung care a intrat remote pe meniul de service al TV ului si a făcut ceea ce a numit el o resoftare hard a tv ului, lucru pe care, tu ca utilizator, nu poti ( tu ai acces doar la "revenire la setarile din fabrica", opțiune care mie nu mi-a rezolvat problema) . După aceasta resoftare "hard" aplicatia Orange Tv go reinstalată a funcționat. Înainte si mie mi se bloca tot la încărcarea meniului principal, la imaginea cu cele 4 linii. Concluzia a fost ca a fost o problema Samsung si nu a aplicației.

Bodo_2
Începător
Iti multumesc frumos pentru ajutor. II voi contacta pe cei de la Samsung. O zi faina!

DanielaH
Moderator
@Thio, mulțumim pentru feedback! @Bodo, te așteptăm să ne spui dacă s-a rezolvat.

gigel_1
Începător
O solutie foarte neplacuta sa dai resetare din fabrica televizorului. Sunt programe setate ca favorite , sunt aplicatii ce tin deja data care probabil le-ai uitat si resetarea nu este o varianta. De ce nu se rezolva problema la sursa ? si anume , aplicatia Orange TV Go sa mearga fara a fi nevoie de asa solutie urata. ( care cel mai probabil se va strica iar dupa un timp sau o actiune ce a produs problema in prima instanta) De ce toate celelalte aplicatii de streaming functioneaza perferct , iar Orange TV Go nu. Come on Orange , fix the freaking app.

AndreiB
Junior
Confirm si eu aceeasi problema semnalata in comentarii. Am facut un request la Samsung, sper sa ma poata ajuta ei (inca nu am sunat si la Orange sa vad daca exista remediere si din partea lor).

AndreiB
Junior
Am revenit cu o actualizare: Problema a fost rezolvata printr-un apel cu serviciul de clienti Samsung (s-a efectuat un hard reset remote de catre operator).

BCosmin
Începător
Am intampinat si eu aceeasi problema.. rezolvarea a fost hard reset facut de cei de la Samsung remote. Dar problema este de la un bug din aplicatia Orange TV pe care cei de la Orange se pare ca nu vor sa o rezolve.

DanielaH
Moderator
@BCosmin, bun venit în Comunitate! În urma comentariului tău, am rugat colegii de la departamentul tehnic să ne ajute cu un răspuns. Au făcut un test chiar acum și totul funcționează în parametri normali. Pentru a putea escalada situația ta punctuală, te rugăm să ne dai detalii complete despre dispozitiv (model, sistem operare, versiuni software, firmware, obtinute cel mai adesea din pagina “about this device”) + descrierea problemei cât mai detaliată. Mulțumim.

AndreiB
Junior
Salut. Un update si din partea mea: "Minunea" a functionat doar 5-6 luni, pentru ca de aproximativ o luna am aceeasi problema pe care o intampinam initial, mai exact aplicatia din nou nu functioneaza si refuz sa apelez la inca un hard reset al tv-ului pentru o problema imputabila Orange. Acel hard reset nu este facil pentru ca implica renstalarea tuturor aplicatiilor, reintroducerea conturilor, parolelor, timp pierdut in apel cu reprezentatii Samsung etc. Este cumva dezamagitor sa observ din partea Orange ca au primit de 1 an de zile aceasta sesizare, confirmata de multiple persoane, si nu s-a rezolvat nimic pana acum, nu s-a facut un release nou al aplicatiei, nimic. In cazul meu comportamentul este la fel ca cel semnalat de toti - Loading infinit in aplicatie fara sa apara nimic, si chiar daca o dezinstalezi si reinstalezi nu iti cere din nou re-logarea, ci se reinstaleaza cu acelasi bug. Tv Samsung; Model: UE40MU6102; Versiune Software: T-KTMDEUC-1290.3, BT-S; Versiune sub-micom: T-KTMINTV-1011; Versiune e-Manual: KTMDVBEUL-3.11. Daca si acum colegii de la IT sustin ca nu au toate detaliile, inseamna ca pur si simplu este lipsa de interes in a rezolva aceasta problema.

DanielaH
Moderator
@AndreiB, mulțumim pentru detalii. Le-am transmis colegilor noștri pentru a investiga mai mult situația descrisă de tine. Ți-am trimis săptămâna trecută și un mesaj privat în care te rugam să ne mai oferi câteva informații. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel mesaj privat.

AndreiB
Junior
@DanielaH, multumesc pentru raspuns. Confirm ca am primit mesaj in privat, am raspuns astazi cu detaliile solicitate.

DanielaH
Moderator
@AndreiB, mulțumim, am primit răspunsul tău și l-am redirecționat către colegii noștri de la departamentul tehnic care te vor contacta.

AndreiB
Junior
Buna ziua, Am revenit cu o actualizare: In urma suportului oferit de catre echipa Orange am ajuns la o solutionare. Practic pentru a remedia problema fara a mai fi necesar hard reset al tv-ului, tot ce trebuie facut este ca din aplicatia mobila Orange TV Go sa se stearga dispozitivul asociat (in Contul Meu - dispozitive asociatie o sa gasiti TV-ul). Dupa ce dispozitivul a fost eliminat de acolo, la urmatoarea pornire a TV-ului o sa va ceara din nou sa va conectati prin SMS sau Cod QR si totul o sa redevina functional. Practic tot ce este necesar este sa aveti aplicatia Orange TV go si pe un dispozitiv mobil - va logati in aplicatie si ulterior eliminarii TV-ul din lista de dispozitive asociate totul isi revine la normal. Multumesc echipei Orange pentru ajutor!

DanielaH
Moderator
@AndreiB, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim mult pentru feedback. Vom marca noi ca soluție ultimul tău comentariu pentru a fi de folos și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.