TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 10192 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 6 aprecieri

[Rezolvat] Nu reușesc sa ma conectez pe HBO MAX

Bună ziua, Nu reușesc sa ma conectez pe HBO Max deși am abonament care include acest serviciu.  Îmi apare eroarea atașată atunci când încerc sa ma conectez. De asemenea, dacă încerc sa sun atunci robotul îmi zice ca datele introduse nu sunt corecte ...

20221223_131030.jpg
TeodoraR de către Junior
  • 2722 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 4 aprecieri

De aseara nu mai functioneaza decodorul

Buna ziua, de aseara nu mai functioneaza decodorul, zice ca nu receptiona semnal, si caut ca disperatul

Gio123 de către Junior
  • 1762 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 4 aprecieri

[Rezolvat] Eroare activare netflix

Salut!  Am urmat pasii de pe myorange pentru activarea ofertei netflix pentru 12 luni, am intrat pe linkul primit pe telefon si mi-a aparut mesajul: " Sorry, this offer from Orange Romania cannot be redeemed on this Netflix account.Continue without t...

Flavian9 de către Junior
  • 2149 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Orange si Disney+

Prin Orange se va putea achizitiona in viitor si Disney+Intr-un sondaj primit astazi am fost intrebat daca stiu despre platforma Disney+, daca as accepta 3 sau 6 luni gratuite la o eventuala achizitie etc (intai am fost intrebat de Netflix, apoi stri...

bogapostu de către Explorator
  • 4238 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 2 aprecieri

De ce nu pot activa Netflix?

BunaDe ce nu pot activa Netflix ? Dacă nu am telefon la abonament? Am numai net și tv , și când dau activare din aplicație , îmi vine pe email , dar spune că nu e disponibila pagina .

Cristi3 de către Junior
  • 2518 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Card pentru receiver satelit

BunaAm cumpărat acum câțiva ani un receiver de la Telekom.L-am folosit o perioadă în Spania  și după nu l-am mai folosit .Acum ,dupa mai mult timp m-am mutat din Spania în Danemarca și am dorit să pun în funcțiune receveirul cu cardul respectiv dar n...

Constantin80 de către Începător
  • 998 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu mai am programe in grila

Nu stiu ce am facut acum vreo 2 saptamani, dar am un singur program in grila (nici macar nu urmaresc asa des, macar de era canalul meu favorit) . Eu ma uit rar la televizor si am lasat-o asa, ca ma suparasem foarte tare. Am incercat sa rescanez progr...

Ilfoveanca de către Începător
  • 1313 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Canale tv amestecate (hisense)

Salutare oameni buni, nu știu care-i treaba cu canalele TV, dar mi le amesteca tot timpul. Scanez programele, mi le pune în ordine, peste o zi sau doua, protvul e pe 800 nustiu-cât, asta dacă am noroc și merge, antena 1 nu e de găsit deci mi se pare ...

Carabagean93 de către Junior
  • 3546 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 22 aprecieri

Nu pot activa oferta Netflix

Salutare tuturor,Am făcut o prelungire de 2 ani pe contract internet fix și televiziune, beneficiind de oferta Netflix gratuit 1 an. Menționez ca nu am număr mobil Orange.De pe data de 14dec22 încerc sa activez oferta și din pacate nu reușesc.În apli...

Alexy de către Începător
  • 1259 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri