anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament TV Premium - dar cu canale TV codate ?!

Dorin_Gri
Începător

Bună seara, de câteva zile mi-am făcut un abonament la Orange, iar în contract figurez cu abonamentul premium. Problema este că, 50% dintre canale îmi apar ca fiind codate - de exemplu Fightbox, Motorvision, Fishing and hunting, Skynews, etc. Cardul CI este introdus corect în televizor. Sun ca omul de câteva zile la 300, fac sesizare, toată lumea e drăguță - dar degeaba,. Canalele nu funcționează. Ba, conform regulilor tipărite îmi servesc abureli cu defecțiunea cablului - pe **beep**, am în casă și digi, care funcționează ok  btw-. Oare cât este de greu să facă cineva o verificare ? Mai mult, nici în aplicația Orange TV Go, aceleași canale care nu merg la tv nu merg nici în aplicație. Domnul de la 300 mi-a spus ca am deja înregistrată o solicitare de remediere - însă acea solicitare era făcută ca să-mi fie trecut router-ul în modul Bridge, nicidecum pentru canalele TV . Frumos început Orange, nimic de spus !! Dacă nu-mi rezolvă  problema mă voi vedea obligat să renunț în termenul mai de 14 zile .... Păcat. AAA, și să vedeți altă minune... cei de la 300 îmi spun că cei portați de la Telekom au ceva probleme. Problema e ca eu nu am avut niciodată servicii TV sau Internet de la Telekom, ci doar un amărât de telefon fix !

1 Răspuns 1

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

La prima vedere ai crede că în contract ai premium iar în realitate ai tv esențial. Canalele prezentate de tine nu sunt disponibile in pachetul esențial.

Poți verifica și în my orange cum apare serviciul premium/esential. De asemenea poți compara lista de canale premium/esențial aici.

Sper că vor rezolva problema curând.