anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sondaj telefoane Pixel

VlaDi88
Junior entuziast

Salutare,

Avand in vedere ca deja a aparut Google Pixel 7, poate ar putea Orange sa faca un sondaj in urma abonatilor si persoanelor care folosesc reteaua, cate telefoane Pixel sunt active in retea in acest moment, probabil ca se poate verifica acest lucru...si in urma acestor rezultate sa se decida daca suntem multi care folosim telefoane Pixel si sa se rezolve problema cu 5G volte si ce lipseste... 

Nu cred ca Orange nu ar putea lua legatura cu Google si sa le zica ca s-a facut un sondaj si sunt multe telefoane Pixel in retea si vor sa activeze serviciile lipsa..🤔

37 Răspunsuri 37

Am si eu "problema" asta pe un Pixel 7.

Am deschis un chat Orange, am intrebat de situatia 5G pe Pixel 7.

Am deja un abonament cu 5G activ la Orange.

Cateva ore mai tarziu, mi-a raspuns vag o domnisoara ... "Orange ofera suport pentru 5G doar la telefoanele cumparate de la Orange."

So ... There you go, vrei 5G, trebuie sa cumperi de la ei.

De aia nu cred ca o sa faca nimic in privinta asta in viitorul apropiat, atata vreme cat nu iese ceva profit la asta.

Pacat ca nici un carrier din Ro nu ofera 5G, m-as fi mutat instant.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Pixel-urile nu sunt vandute oficial in Romania. Si din cate stiu, niciun operator nu le are in portofoliu. Exista doar la retail, si aduse din diverse tari. Deci, si sa vrei sa le cumperi de la Orange si nu poti, pentru ca Orange nu vinde Pixel-uri.

Contrar opiniei generale, NU trebuie sa cumperi de la Orange ca sa ai acces la serviciile astea. Binenteles, daca prinzi o oferta buna, go for it! N-am nimic impotriva. Dar nu te lega de faptul ca trebuie sa cumperi de la Orange ca sa ai suport pentru serviciile alea.

Orange spune doar ca nu "garanteaza" functionalitatea serviciilor pe telefoane care nu sunt comercializate de ei. Ceea ce, daca te gandesti, are sens. De ce? Pentru ca in general trebuie testate. Si atunci, daca nu-l au la vanzare, nu pot sa confirme ca functioneaza. Cuvantul important aici este "sa confirme". Nu inseamna ca nu functioneaza. Inseamna doar ca nu e confirmat. Atata tot. Sau, altfel spus, esti pe cont propriu.

Pe de alta parte, experienta spune ca au fost de-a lungul timpului telefoane cumparate de la Orange care, in urma unui update, au ramas fara VoLTE si VoWIFI. Pentru ca, binenteles, suportul operatorului e doar UNA dintre cele doua conditii pentru a beneficia de acele servicii. Cealalta parte e facuta de producator. Deci, nu e nicio "garantie". Pentru ca nu poti sa garantezi ceva ce nu tine de tine.

Si de asemenea, sunt telefoane care nu sunt sau nu au fost niciodata in portofoliul Orange si pe care functioneaza perfect toate serviciile.

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Mersi frumos. Intre timp, gasisem si eu. 🙂

Ideea e ca, asa cum Comunitatea Orange este formata in mare parte din clienti Orange, la fel si Comunitatea Google Help e formata din clienti/entuziasti Google/Pixel, si nu angajati Google.

Personal am obosit sa tot incerc sa inteleg cine trebuie sa faca primul pas in toata relatia asta. Si aparent niciuna dintre parti nu e dispusa sa ne dea mai multe detalii.

Cu toate astea, am cateva intrebari si comentarii:

  1. de ce doar telefoanele Google? De ce nu exista problema asta cu alti producatori?
  2. are sau nu relevanta faptul ca telefonul nu e vandut oficial in Romania? In mod normal ai zice ca da, dar exemplul altor tari spune ca nu.
  3. de ce niciunul dintre operatorii din Romania nu si-a luat inima-n dinti sa preia telefoanele astea in portofoliul lor?
  4. Partea asta mi se pare un pic BS:
    "Google would initiate this in countries where they sell their phones, but in countries where they do not sell their phones, carriers interested in selling Pixel phones would have to initiate this because there's no point in Google wasting their time seeking approval in such countries where only a few users use Pixel phones. If a carrier in those countries is interested in carrying Pixel phones, then they would contact Google and get regulatory approval."

Google VINDE deja Pixel-uri in alte tari (in care nu se vinde "oficial"). Pentru ei face fix 0 diferenta faptul ca avem noi VoLTE/VoWIFI/5G sau nu. Ei isi vand hardware-ul oricum. Oficial sau nu, banii de pe vanzarile alea ajung tot in buzunarul lor! Iar partea cu "there's no point in Google wasting their time seeking approval in such countries where only a few users use Pixel phones" n-are nicio legatura cu realitatea, dupa parerea mea.

Sunt 100% sigur ca Google are posibilitatea de a vedea foarte usor:

  1. unde le sunt folosite telefoanele
  2. numarul de useri activi
  3. numarul de vanzari (si valoarea totala sau per model) in fiecare tara! E o treaba de statistica elementara.

Deci, mi se pare foarte ciudat sa zici ca "sunt doar cativa useri de Pixel". Pentru ca:

  1. Sunt sigur ca NU sunt doar "cativa". Sunt sigur ca sunt sute daca nu chiar mii de topicuri deschise pe treaba asta in Comunitatea Pixel. Asta doar pentru a-si face o idee cu privire la "cererea" pentru telefoanele astea. Poate nu sunt la fel de multi utilizatori ca in alte tari (unde se vinde "oficial"). Dar aici vine intrebarea: cum vreodata ar putea sa fie mai multi utilizatori daca telefonul ala nu se vinde oficial in tara respectiva?! E un cerc vicios. Nu face vanzari pentru ca nu e vandut oficial, si nu e vandut oficial pentru ca nu face vanzari. Pai si noi ce ar trebui sa facem? Sa cumparam device-urile, sa nu le putem folosi la capacitate maxima, si sa speram, sa ne rugam ca intr-o zi poate Google o sa se indure si o sa inceapa sa-si vanda minunatia de telefon si in Romania?! Serios? Asa am ajuns?!
  2. Cum ziceam mai sus, Google are capacitatea sa extraga date referitoare la felul in care le sunt folosite telefoanele, tara de destinatie si tara si operatorul/operatorii in care sunt folosite. Au deja toate datele astea. Deci, se poate extrage un raport foarte usor si se poate face un studiu de fezabilitate/rentabilitate. Daca se vrea.
Client Orange

Apreciez raspunsul!

legat de comunitate, ai dreptate, insa pe mine ma deranjeaza, daca un user scrie in numele altcuiva, in cazul asta "No one wants to believe US". US adica Google? daca nu este angajat google, ci doar un user oarecare, din start ai pierdut toata credibilitatea, si forumul si compania care nu verifica astfel de lucruri.

Nici eu nu mai stau sa caut cine este responsabil, poate la un moment dat se rezolva "de la sine"

Cum spuneai, Google ar putea sa verifice cati useri are 🙂 ei stiu mai bine unde sunt si cand, dacat mama sau nevasta 😛 

Cea ce cred ca este ciudat, ca nu exista nimic oficial legat de asta, nici de la google si nici de la operatori. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Aia e. Aia e partea care ma scoate din sarite si pe mine. Intrebi la operator, te trimite la producator. Intrebi la producator, te trimite la operator. Esti trimis de la unul la altul ca o minge de ping-pong, lucru care nu face altceva decat sa sporeasca toata starea asta de frustrare, cauzata de lipsa de transparenta. Si in final, tu, userul final, esti cel care iese cel mai "ciufulit" din toata treaba asta.

Frate, daca e un proces prin care operatorul (operatorii in general) trebuie sa treaca pentru ca nenorocitele alea de setari sa fie incluse si activate in sistemul de operare (pentru ca asta e singura problema), ZI ASA! E atat de greu?!

Daca tu ca producator trebuie sa vii intai cu produsul pe piata respectiva, pentru ca abia DUPA aceea, un eventual operator sa vrea sa-l adopte in portofoliul lui, atunci ZI ASA! Pentru ca cele doua lucruri sunt total diferite. Unul tine de tine ca producator, celalalt tine de operator! Macar sa stim si noi in ce directie ne indreptam.

Inteleg ca e vorba de o colaborare intre cele doua entitati. Pentru ca nu e suficient ca telefonul sa suporte setarile in soft, trebuie ca si operatorul sa suporte serviciul pe partea lui. E evident ca e vorba de o colaborare! Dar undeva, cineva, una dintre cele doua entitati, trebuie sa faca primul pas. Eh, intrebarea e foarte simpla: CINE este acea entitate?! Producatorul sau operatorul? Iti doresc mult succes sa afli raspunsul la intrebarea asta. :)) Si nu doar in ceea ce tine de telefoanele Google. Dar in special in contextul asta, pentru ca despre asta vorbim.

Asa cum e acum, e un haos total.

Cat despre intrebarea ta, tind sa cred (si evident, e doar o parere) ca acel "us", nu este "us Google", ci "us, users of the Pixel Community". Cred ca se poate intreba, daca e ceva. Dar stiu ca citisem undeva in Comunitatea Pixel, pe un topic similar (cum ziceam si mai sus, cred ca sunt cateva sute de genul asta, daca nu si mai multe), cum ca cei care raspund acolo sunt useri (probabil mai vechi, cu mai multa experienta, dar...useri oricum), nu angajati Google. Daca s-a schimbat ceva intre timp, asta nu stiu. Dar eu asa am retinut.

Client Orange

c_fodor15
Începător

Sunt convins că sunt mulți utilizatori Pixel și mulți doritori in Romania pentru că forumurile sunt pline de discuții despre aceste telefoane. Este un telefon foarte bun, chiar și fara 5G, VoLTE și VoWIFI. Este totuși păcat că plătim niste bani și nu ne putem bucura de tot ceea ce oferă aceste telefoane. Daca pe viitor o altă rețea o sa reușească să ne ofere acces la aceste funcții, bye bye Orange, cu toate că sunt client de zeci de ani 😀

Nu zice nimeni ca nu sunt doritori (daca as avea de ales intre Samsung si Pixel, as alege Pixel fara sa ma gandesc prea tare). Totusi, cred ca suntem cu totii constienti de faptul ca:

  • VoLTE si VoWiFi incep sa devina necesare (Digi deja trage pe dreapta 3G-ul si ar fi ciudat ca un telefon compatibil cu 5G sa treaca in 2G...)
  • necesitatile fiecaruia sunt diferite, dar serviciile ar trebui gandite in 3: Operator-Producator-Utilizator final (clientul). Daca primii doi nu se inteleg, al treilea va evita sa faca pasul si posibil ca banii platiti sa se indrepte catre alt producator, respectiv alt operator.
  • poate ar fi bine ca utilizatorii reali (cei care chiar folosesc Pixel) sa pistoneze (direct, prin contact oficial) mai mult Google decat operatorul (sau ambele parti). Poate isi vor intoarce privirea mai bine spre noi.

Si apropos: forumurile de afara nu vorbesc chiar de bine (in special 6a) si nici 7 n-ar fi chiar asa slavit. Arunca un ochi pe Reddit (r/Pixel) sa-ti faci o idee.

PS: am un topic in care intreb de VoLTE in roaming. Nu este musai, dar, pe masura ce retelele incep sa traga pe dreapta tehnologiile vechi, poate ar fi timpul sa  inceapa probele (in special ca exista 2G/3G disponibil pentru fallback).

Parerile sunt impartite, sunt intr-adevar multi care se plang de fel si fel de chestii si pe Reddit si pe Facebook sunt cateva grupuri dar eu sunt multumit de Google Pixel 7. N-am avut nici o problema cu semnalul de o luna de cand il am. Chiar am semnal in locuri in care cu One Plus Nord 2 nu aveam. Calitatea apelurilor la fel, mi se pare super ok avand in vedere ca lipseste VoLTE si VoWIFI. Chiar si in Roaming a fost totul in regula. Am vazut ca multi se plang ca pierd apeluri sau ca se intrerupe, nici asta nu am patit. Singurul lucru de care imi este dor de pe One Plus este incarcarea rapida :)) dar pot sa traiesc si fara asta, daca il incarc peste noapte, am toata ziua baterie si seara il pun din nou la incarcat. 

O concluzie în diagonală ar fi ca A (6a și 7a) ar avea bubele cele mai mari, iar modelul standard (6 și 7), nu ar împărtăși prea multe bube (7 pro fiind, de fapt, o cosmetizare a lui 6 decât un upgrade, similar iPhone 11-14). Vedem pe parcurs cum se reglează. 

addorian85
Junior

Eu am un 6a si sunt multumit de telefon. E adevarat ca nu am fost inca la tara, dar 98% din timp intr-o luna sunt la oras si nu am probleme cu semnalul.

Face poze bune si este si rapid. Bateria ma tine o zii, mai raman si cu 30%+ la baterie. Android stock, fara multe buguri (aproape deloc).

VoLTE si VoWiFi momentan, nu am simtit lipsa. 

 

Îți dai seama ca diferențele de utilizare sunt diferite (și operatorii au setări diferite). Dacă tu ești mulțumit de aparat, chiar ma bucur și mi-aș dori ca mulți utilizatori de Pixel sa fie mulțumiți pentru a pentru a crea un feedback. 

AndrSav
Junior entuziast

Este si aici pe comunitatea Orange o ditai discutia despre problema respectiva:  https://comunitate.orange.ro/t5/re%C8%9Bea-%C8%99i-acoperire-mobil%C4%83/pixel-6-volte/td-p/36656

RafaHelper
#StarMember

Salutare, 

Daca vreti sa primiti ajutor din partea Google pentru produsele lor sau vreti sa transmiteti feedback puteti folosi aceasta adresa de email: support-eu@google.com

Si unde pot contacta pe OrangeRO sa cer explicati de ce nu face pasi necesari pentru a trimite setarile la google?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Setarile sunt deja in Android (AOSP). Nu aia e problema.

Oricum, pentru contact, ai aici metodele de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC.

Client Orange