anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Samsung S20 ultra 5g - proiectare ecran pe alte dispozitive fara sunet

Iulian_16
Junior entuziast
Buna ziua.
Samsung s20 ultra 5g
Problema - la proiectare ecran pe alte dispozitive nu se proiecteaza si sunetul.
Gen - din browser telefon, caut site filme, apas pe smart view si se proiecteaza ecranul pe televizor dar fara sunet la tv.
Am luat legatura si cu Samsung Romania si am facut remote cu ei pe telefon si nu stiu nici ei ce si cum.
Telefonul are ultimele actualizari android 11, este original, si mai mult am si un S10 plus care face acelasi lucru normal.
(Televizor oled, actualizat cu ultimile softuri), (alte telefoane mai vechi se conecteaza fara probleme)
Ce as putea face ca sa proiectez si sunetul?
Poate nu stiu eu sa umblu in setarile telefonului.
Mentionez ca pe you tube se proiecteza perfect,cu sunet.
27 Răspunsuri 27

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Crezi ca problema ar putea sa fie la televizor, nu la telefon? Ma gandesc ca daca doua telefoane diferite au aceeasi problema, ori e coincidenta foarte mare, ori...problema e in alta parte. :)) Din setarile televizorului, nu ai posibilitatea sa selectezi sursa de sunet? Presupun ca pe telefon ai sunet. Doar ca tu vrei si sunetul si imaginea sa fie pe TV, nu?
Client Orange

Iulian_16
Junior entuziast
Nu doua telefoane au aceasta problema,doar asta. Televizorul si alte telefoane functioneaza foarte bine. Daca proiectez direct din youtube functioneaza fara probleme si acest telefon.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ambele telefoane au acelasi browser? Ai incercat eventual si cu un alt browser? De exemplu Chrome, in caz ca nu-l ai deja instalat? Faptul ca merge de pe YouTube, ma face sa cred ca problema ar putea fi cu browser-ul. Cu atat mai mult cu cat, pe celalalt telefon, merge totul perfect.
Client Orange

Iulian_16
Junior entuziast
Da,am incercat si cu Chrome si au si reinstalat Chrome pe telefon cei din Samsung Romania prin seriviciul REMOTE,am si alt browser Duck Duck Go...nu functioneaza decat youtube perfect...restul nu proiecteaza si sunet.

Iulian_16
Junior entuziast
Am sunat si la Orange,sa ma puna in legatura cu un tehnician mai luminat dar imi raspund niste domnisoare si dau din umeri ca nu stiu,ca nu au ei ce sa faca,etc.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, asta ma scoate si pe mine din sarite. Si eu am cerut mai demult exact acelasi lucru. Sa fiu transferat la cineva de la Tehnic, cu care sa pot vorbi Tehnic. Nu e nicio problema ca domnisoara care raspunde la telefon nu stie. E perfect normal. Si nu e job-ul ei sa stie lucruri de genul asta. Dar refuzul de a face legatura mai departe la cineva care ar putea sa ofere o solutie mi se pare inacceptabil. Nu stiu care e politica Orange in sensul asta. Nu stiu daca asta e procedura standard pentru asa ceva. Dar daca tu nu poti sa ma ajuti, si nici nu vrei sa ma redirectezi catre cineva care poate, mi se pare un pic rea vointa. Lasand la o partea ca toata trecerea asta prin call center e usor pierdere de timp, si se face pe timpul, pe nervii, si cateodata si pe banii clientului. Dar daca, in urma acelei interactiuni, nici nu reusesti sa rezolvi problema, e cu atata mai frustrant. Asa ca, din pacate, te inteleg perfect. Si imi pare nespus de rau ca nu am un telefon identic (n-am mai folosit Samsung de foarte mult tip, si oricum mi-ar trebui si un TV cu care sa testesz), astfel incat sa incerc si eu sa vad daca pot sa-i dau de cap. Daca nu cumva e vreun volum setat pe undeva special pentru browser...nu stiu ce sa zic. Cateodata, lipsa volumului e confundata cu lipsa totala a sunetului. Deci, daca de pe TV e setat suficient de sus cat sa se auda, iar de pe telefon nu ai vreo setare special pentru browser, chiar n-am idee ce ar puta sa fie. Eu stiu sa poti seta volumul doar pentru o singura aplicatie. Daca poti, incearca si asta. De asemenea, inultima instanta, cu toate ca nu e deloc eficient, poti incerca o revenire la setarile din fabrica (ceea ce din pacate o sa stearga si toate datele de pe telefon). Dar pana acolo, incearca o pornire a telefonului in Safe Mode. Ca sa intri in Safe Mode, tine apasat butonul de Power (daca telefonul e pronit), cand iti apare meniul, tine apasat butonul de pe ecran cu Power Off. Ar trebui sa vezi undeva Safe Mode. Dupa restart, ar trebui sa-ti apara un watermark undeva intr-un colt unde scrie Safe Mode. Incearca sa reproduci problema. Ca sa iesi din Safe Mode, dai un restart normal la telefon. Si daca nu vrea si nu vrea, in ultima instanta poti incerca sa faci un backup din telefon, la tot ce ai, dai un Factory Reset, dupa restart urmezi pasii, FARA sa dai restore din backup, testezi din nou minunea aia de problema, si daca nu se rezolva, mai dai un Factory Reset, si de data asta dai cu Restore Backup din Google. Parerea mea e ca ar trebui folosita chestia asta doar ca ultima solutie, pentru ca, dupa cum am zis, iti sterge tot de pe telefon, si chiar si cu backup, s-ar putea sa trebuiasca sa-ti recreezi folderele si ce mai aveai pe homescreen.
Client Orange

Iulian_16
Junior entuziast
Multumesc de raspuns.Am incercat si in safe mode cu telefonul.Tot nu merge. Acum 2-3 luni mergea ce spun eu dar si a facut android 11 niste actualizari si al meu telefon refuza prietenia cu mine parca. Dah,cu cei de la Orange este problema mare,o singura data am reusit sa intru in legatura cu un tehnician al lor si ala chiar m a luminat.Pacat de brand/firma ca au angajati necalificati sau ...la ciclu. In alta ordine de idei,am facut -remote- cu telelefonul ,cu cei de la Samsung Romania,si acolo tot domnisoare si le dadeau cu virgula. Am sa atasez si poze. Ce sa zic.. Nustiu ce setari sa mai aplic,nu ma pricep...dar sunt sigur ca este ceva banal.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Pe S10 ce versiune de Android ai? Tot 11? Se poate sa fie un bug pe undeva, daca nici in Safe Mode nu merge. Cum ziceam, in ultima instanta, poti incerca si asta... Dar da, cum ai zis si tu, e posibil sa fie ceva banal. Dar daca ai incercat deja toate variantele si nu merge, ce altceva poti sa mai faci? La o prima vedere, din moment ce zici ca a mers la un moment dat, inseamna ca fie a venit un update care a stricat jucaria, fie o setare ceva... Pentru feature-ul asta, ai nevoie de o aplicatie dedicata pe telefon? E ceva ce se poate descarca de pe Play Store? Daca da, ai incercat sa faci uninstall la ultima versiune a acelei aplicatii? Ma gandesc sa nu fie cumva un bug cu aplicatia, si sa mearga cu o versiune mai veche. Daca e o problema cu aplicatia, poti de asemenea, sa dai Clear Data din setarile aplicatiei. Cel mai probabil va trebui sa o iei de la capat cu setarea ei, in caz ca e nevoie de asta, dar macar ai o versiune mai "curata" si posibil fara bug-ul asta. De asemenea, in caz ca e o problema cu aplicatia, poti compara versiunea de pe S10 cu cea de pe S20. Undeva e clar o diferenta. Ar fi bine de vazut unde, ca sa stii ce poti sa faci sa o remediezi.
Client Orange

Iulian_16
Junior entuziast
Pe s 10 plus este tot android 11.Nu am verificat actualizarile. Raspunsul oficial al celor de la Samsung Romania a fost: acea functie (smart view) nu este compatibila cu site-urile pe care le accesez(wtf)(no porno). Este frustrant.Ma simt neputincios in fata tehnologiei.

Iulian_16
Junior entuziast
Ah,dupa noua up-gradare a androidului mi a dereglat si ceva functii banale,gen rotire ecran,sau transfer baterie prin wiifi(adica incarcare telefon de la alt telefon) astea toate functioneaza,insa ce zic eu,nu.

DanielaH
Moderator

@Iulian, îmi pare rău pentru situația ta și pentru faptul că nici colegii mei nici cei de la Samsung nu te-au putut ajuta.

Fiind vorba de Smart View, aceasta este o funcție specifică dispozitivelor Samsung. Am căutat pe Google și am găsit o discuție similară pe forumul lor https://eu.community.samsung.com/t5/other-smartphones/smart-view-audio-issue/td-p/839417. Poate te ajută?

Iulian_16
Junior entuziast
Sunteti in eroare.Am si alte telefoane am si marca samsung inca functionala de la s 6 plus edge. Nu cred ca acea functie nu este compatibila cu un browser...scuze.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
:))))) Loool! Nu e compatibila functia...pe S20. Dar pe S10 este?! Vorba ta, (w*f)! Daca site-ul de pe care incerci sa faci streaming pe TV e acelasi si pe S20 si pe S10...e clar ca n-are ce sa fie de compatibilitate. Presupun ca si player-ul e acelasi. Si am scos din start posibilitatea ca asta sa fie un bug de browser, pentru ca ai incercat deja si alte browsere. Cu acelasi rezultat. Deci...tare am impresia ca fie e o setare generala pe undeva, fie...un bug in aplicatia aia de Smart View, pentru S20. De-aia ziceam, eventual incercat un downgrade al aplicatiei... Momentan nu am alta idee, dar daca ma mai trasneste vreuna, o scriu aici. :))
Client Orange

Iulian_16
Junior entuziast
Sincer as face down grade..dar nu stiu cum. Nu este vorba de un site anume...mna, pui antena 1 online.