anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Homegate Airbox Wi-Fi Booster eroare la conectare

dragostirlea
Junior
Buna ziua,
Pentru ca deja detineam un modem Huawei E5577c Airbox 4G black achizitionat de la Orange, am decis sa cumpar si un Homegate Airbox Wi-Fi Booster ca sa extind reteaua. Produsul a fost achizitionat de la un dealer Orange - EuroGSM. Desi am respectat pasii descrisi in instructiuni, din pacate nu reusesc sa conectez modemul cu Homegate. Eroarea este urmatoarea: Device not compatible.
A mai intalnit cineva problema asta?
Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

dragostirlea
Junior
In cele din urma s-a rezolvat problema cu ajutorul Orange, carora la multumesc foarte mult pentru amabilitate si promptitudine! Am sa incerc sa fac un scurt "tutorial" care sa-i ajute pe cei care se vor mai intalni cu problema asta. 1. In primul rand se recomanda un reset al modemului Airbox (sub capacul de la baterie exista un buton RESET). Dupa resetare se conecteaza la reteaua wifi a modem-ului. Se deschide un browser si se introduce la adresa 192.168.1.1, care este interfata de configurare a modem-ului. 2. Se acceseaza in partea dreapta sus > Meniu > Setari > Actualizare - se verifica daca modem-ul are ultimul update de soft. Daca nu, se actualizeaza; 3. Se recomanda schimbarea numelui WLAN si a parolei din Meniu > Setari > WLAN > Setari de baza WLAN > SSID (numele retelei) si Cheie pre-partajată WPA (parola retelei) > Aplicare; 4. Va conectati la reteaua redenumita si verificati daca functioneaza; 5. Porniti Homegate si va conectati la reteaua "homegate". Vi se deschide o fereastra pop-up care vă indica sa conectati modemul Airbox in Homegate; 6. Conectati Airbox-ul si asteptati ca ledul portocaliu de pe Homegate sa lumineze permanent; 7. In acest moment reteaua "Homegate" dispare si ramane doar reteaua creata de modemul Airbox, la care va veti conecta. Asta e tot, sper sa functioneze si la voi. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Ascary
Campion certificat
Salut Dragos,ceva nu se pupa intre cele doua device-uri. Refa pasii poate se potrivesc pana la urma. Si eu cand leg cate un extender nu-mi iese din prima dar nu ma dau batut si cumva se leaga in cele din urma. Modelul tau nu l-am incercat dar poate o fi vreun coleg care foloseste asa ceva. Mai asteptam,zic. 🙂

dragostirlea
Junior
Am refacut pasii de nenumarate ori dar fara succes. Partea proasta e ca pe net nu se prea gasesc informatii despre acest Homegate, el fiind comercializat exclusiv de Orange. Tocmai am fost sunat de la Support Tehnic Orange, sper sa o rezolve ei 🙂 Le multumesc pentru promptitudine!!!

dragostirlea
Junior
In cele din urma s-a rezolvat problema cu ajutorul Orange, carora la multumesc foarte mult pentru amabilitate si promptitudine! Am sa incerc sa fac un scurt "tutorial" care sa-i ajute pe cei care se vor mai intalni cu problema asta. 1. In primul rand se recomanda un reset al modemului Airbox (sub capacul de la baterie exista un buton RESET). Dupa resetare se conecteaza la reteaua wifi a modem-ului. Se deschide un browser si se introduce la adresa 192.168.1.1, care este interfata de configurare a modem-ului. 2. Se acceseaza in partea dreapta sus > Meniu > Setari > Actualizare - se verifica daca modem-ul are ultimul update de soft. Daca nu, se actualizeaza; 3. Se recomanda schimbarea numelui WLAN si a parolei din Meniu > Setari > WLAN > Setari de baza WLAN > SSID (numele retelei) si Cheie pre-partajată WPA (parola retelei) > Aplicare; 4. Va conectati la reteaua redenumita si verificati daca functioneaza; 5. Porniti Homegate si va conectati la reteaua "homegate". Vi se deschide o fereastra pop-up care vă indica sa conectati modemul Airbox in Homegate; 6. Conectati Airbox-ul si asteptati ca ledul portocaliu de pe Homegate sa lumineze permanent; 7. In acest moment reteaua "Homegate" dispare si ramane doar reteaua creata de modemul Airbox, la care va veti conecta. Asta e tot, sper sa functioneze si la voi. Succes!

RafaHelper
#StarMember
Super, bine ca ai publicat si solutia :) Acum poti selecta raspunsul tau ca si solutie sa fie vazut mai usor de alti membri.

DanielaH
Moderator
@dragostirlea, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim mult pentru feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor tuturor celor care accesează Comunitatea. Te mai așteptăm.