anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Decodare iPhone eSIM

Dan1992
Începător
Buna ziua! Am achizitionat un terminal iPhone in rate la prelungire abonament. Bineinteles ca acesta este codat in reteaua Orange. Dupa un search pe comunitate, observ ca daca instalez profilul eSIM, decodarea se face gratuit. Cu aceasta informatie in buzunar, am facut instalarea profilului, dar decodarea nu s-a realizat. Ba chiar am fost si in 2 orange shop pentru decodare, fara succes. Colegii din shop mi-au spus ca nu e garantata, ca e o “portita” gasita de Orange pt decodare. S-a mai intalnit cineva cu o situatie asemanatoare?
1 Soluţie acceptată‚

Dan1992
Începător
Revin cu update pentru cei care este posibil sa aiba aceeasi problema ca si mine. Decodarea unui iPhone achizitionat de la Orange blocat in retea se realizeaza in continuare pe baza activarii unui profil eSIM. Problema mea a fost neconcordanta intre idul eSIM-ului si IMEI-ul telefonului. Daca nu primiti mesaj automat, solicitati ajutor comunitatii, veti fi contactat imediat si vi se va rezolva problema cu celeritate.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Dan1992!!! Ciudat că te-au refuzat cei de la Orange. Aici ai soluția oferita de un specialist de la Orange: https://comunitate.orange.ro/questions/2482674-decodare-introducere-esim-iphone

Salut! In urma verificarilor facute de catre colegii nostri, decodarea gratuita a unui Apple iPhone este valabila la instalarea unui profil de eSIM. Ti-am trimis un mesaj privat cu mai multe detalii pe adresa de e-mail asociata contului My Orange. Te asteptam inapoi in comunitate sa ne spui daca a functionat decodarea. Multumim!

Dan1992
Începător
Revin cu update pentru cei care este posibil sa aiba aceeasi problema ca si mine. Decodarea unui iPhone achizitionat de la Orange blocat in retea se realizeaza in continuare pe baza activarii unui profil eSIM. Problema mea a fost neconcordanta intre idul eSIM-ului si IMEI-ul telefonului. Daca nu primiti mesaj automat, solicitati ajutor comunitatii, veti fi contactat imediat si vi se va rezolva problema cu celeritate.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Dan1992 ne bucurăm că s-a rezolvat. Am marcat răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri care se află într-o situație similară. Te așteptăm în continuare în comunitate.

delfinas
#StarMember
Bine ca s-a rezolvat situatia si ne bucuram ca aceasta Comunitate ti-a fost de ajutor!!!

Bunescu
Începător
Salut, tocmai mi-am instalat esim din contul meu My Orange și am aceeași situație, telefonul e codat încă. Help? UPDATE - s-a actualizat, e decodat, thanks.

Te rog ajută mă și pe mine sunt exact în aceeași situație am cumpărat un telefon orange codat un iPhone 14 Pro Max și vreau să știu dacă odată cu instalarea esimu- lui voi putea să instalez în el o cartelă vodafone?

Da. Odata decodat telefonul, vei putea folosi orice SIM din orice retea.

Client Orange

danut_mocanu
Începător
Și eu am exact aceeași problema - am activat eSIM și nu mi s-a decodat telefonul - ma poate ajuta cineva, va rog? Mulțumesc frumos!

Salut, danut_mocanu! Am luat legatura cu colegii nostri de la departamentul tehnic si, in urma verificarilor facute de acestia pentru situatia ta, recomandarea lor este sa mergi intr-un Orange Shop pentru decodarea dispozitivului. Activarea profulului de eSIM pe telefon va declansa automat procesul de decodare gratuita. Te asteptam sa revii sa ne spui daca s-a rezolvat. Multumim.

scf
Începător
Buna ziua, as avea nevoie de ajutor, aceeasi problema, am activat esim dar telefonul nu s-a decodat. Am fost in shop dar nici acolo nu au putut rezolva problema. Multumesc,

delfinas
#StarMember
@scf, ai fost sigur la un Shop, nu intr-un Store? Ti-au spus de ce nu au reusit decodarea?

scf
Începător
Am fost sigur intr-un Shop, raspunsul inca il astept.

scf
Începător
Problema rezolvata dupa 24 de ore. Am fost in Shop, am sunat la 300 dar nu stiu nici acum care a fost problema.