anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai ma pot conecta la rețea după actualizarea la 16.4

Dany320
Junior entuziast

Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?

107 Răspunsuri 107

Dany320
Junior entuziast

Asa au zis ei,ori le a fost lene sa facă o constatare ceva,oricum in România ca-n asa sta trb dacă nu le cumperi de la ei nici nu te bagă in seama?

Ei...iStyle? Sau ei...Orange? Despre care ei vorbim?

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Istyle,orange cel puțin pana acum sunt foarte oki,imediat au luat tel,mai sunat mi au dat msj,etc

@Dany320 nu trebuiau sa te refuze, daca tu ai garanție si factura sunt obligati sa rezolve pe garanție fără un cost adițional. @arsradu poate de asta au un rating asa mic cei de la iStyle, cu astfel de comportament nu m-as duce nici eu la ei.

:)) despre ce comportament vorbim? Ca idee, eu am trimis mai demult un telefon la ei, si s-a rezolvat fara probleme. Sigur, nu toti vor avea aceeasi experienta, dar din cate inteleg eu, telefonul din subiect nu a ajuns la iStyle... Sau poate am inteles eu gresit.

Client Orange

"Da e in 1 an îl am de din Octombrie de când a apărut,la istyle a zis ca e contra cost dacă îl fac la ei,și mai bn ma duc la orange de unde îl am,ca au și iei service." publicat de @Dany320 

De ce sa pasezi un client si sa il informezi greșit?(cam asta ar fi acel comportament) 🙂

Aaah. Eu am citit paragraful de mai sus cu totul altfel. :)) Eu am inteles ca Orange i-ar fi spus ca la iStyle i-ar face reparatia contra cost, daca l-ar duce la ei, si ca ar fi mai bine sa-l trimita prin/la Orange, intrucat au si ei service. N-am mai auzit pana acum sa i se refuze unui client intrarea produsului in service... Asta ar fi noua pentru iStyle, si da, nu ar fi deloc frumos.

@Dany320 afirmatia de mai sus de unde a fost primita? Ca, eu din cate am inteles, nu ai ajuns cu telefonul la iStyle, nu? Sau am inteles eu gresit?

Client Orange

Acum ma induci si pe mine in eroare :))

Sorry... nu aia era intentia. Dar eu asa am interpretat-o... :)) Ar fi total neproductiv sa trimita iStyle clientul la Orange (sau orice alt service pana la urma)... Dar...mai stii...? :))

Client Orange

Am vb la tel la nr lor de call center și asa au zis ca dacă am garantie de unde îl am,și ca ar fi bn sa ma duc de unde îl am in service lor ca la ei este contra cost intervenția,nu înțeleg dc mai exista istyle,ca pt vânzare pot sa iau din apăra parte produsele.

Investigatia, nu reparatia. Acum am inteles.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Da istyle am fost fizic si am si sunat dupa sa ma conving la un call center,si același răspuns,in fine le am lăsat la orange de unde am si factura si toate actele si rezolva ei mai departe,oricum am 2 variante,1 se repara si îl fac ei aici(dar din ce am văzut eu la prima vedere nu reușesc) si 2 îl trimit in Cehia pt constatare mai amănunțită si in caz de reparatie mai complicata cred ca îmi da altul nou mai bn.

Doamne ajuta! Sa se rezolve macar. :))

Sa ne tii la curent, daca vrei, cu progresul reparatiei. Chiar sunt curios ce are (sau ce a avut, daca reusesc sa-l repare).

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Da normal,luni pe 3 oricum am estimare diagnosticate service,dacă îl face îl iau atunci daca nu probabil o sa ma sune ca e trimis in Cehia pentru verificare mai oki sau îmi da altul și aia este nu o da îmi zică dc nu a mers,bagă ei ceva legat de soft placa baza…

Dany320
Junior entuziast

Nu m ar încânta ideea sa umble in el sa îl desfacă etc,ca parca văd ca ar rămâne urme sau in viitor o sa am probleme…. S au ce sugerații dacă nu poate sa îl facă prin cablu update etc,sa încerc sa vb de unul nou,tel era impecabil oricum are 3 luni…