anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai ma pot conecta la rețea după actualizarea la 16.4

Dany320
Junior entuziast

Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?

107 Răspunsuri 107

Dany320
Junior entuziast

Da mulțumesc mult pt ajutor,dacă era ceva rezolvabil sigur cu ajutorul vostru nu mai aveam probleme dar na,asa a fost sa fie,orange oricum e companie serioasa și nu ma așteptăm sa rezolv asa repede,sunt abonat de 16 ani și e prima oară când am problema cu un dispozitiv…

app de dispozitiv acum la general-informații-model imi începe  seria cu N adică produs schimbat total parca asa se numește,la cel cumpărat nou apărea  seria cu M- produs nou (știu ca asa îți dai seama la iPhone…

Da, asa e. 🙂

Avem si noi un topic legat de asta aici.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Telefonul asta e tot unul nou?numai ca asa se trece la serie sa se vadă ca a fost schimbat pe garantie nu?

Verifica in Settings > Mobile Data daca ai optiuni pentru Orange Romania.

De asemenea, in Settings > General > About (scroll pana jos). Ar trebui sa-ti apara eSIM sau ceva. La mine apare Physical SIM (pentru ca asta am). In sectiunea respectiva ai date despre retea (daca e totul detectat corect).

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Tot ma gândesc de unde eroarea asta la soft și la iPhone,nu am avut niciodată problema de la iphone 4 la iphone 14,mereu orice dintre iphone au fost nu am avut probleme cu actualizările…

DA, WI-FI nu are de ce să fie afectat, doar pe date mobile este problema. Până să-mi dau seama de problemă a trebuit să recurg la hotspot,  că nu eram acasă.

RafaHelper
#StarMember

@Dany320 inca ai probleme sau ai rezolvat?

încă am problema,dc?

Încearcă si pașii recomandați de Apple de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT201415

Sa ne spui daca a funcționat ceva. 

ll duc la garantie azi,dacă merge sa ii facă soft sau un update,a zis ca îl face pe loc,dacă e problema mai gravă a zis ca îl schimba…depinde de a suferit in timpul instalați ios 16.4

Problema de activare e legata de cea de retea. Si daca iTunes nu-ti mai detectează telefonul, singura solutie ramane sa-i dai restore din DFU mode.

Dar vezi ce zic si cei de la service.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Am fost la garantie azi,e problema cu placa de baza nu mai functioneza din cauza la actualizare,se trimite in Cehia pt remediere sau sa le spuna sa îmi dea altul nou

In regulă, sa ne ti la curent cu ce au găsit si să ceri detalii despre ce s-a întâmplat cu el.

Am fost la garantie azi,e problema cu placa de baza nu mai functioneza din cauza la actualizare,se trimite in Cehia pt remediere sau sa le spuna sa îmi dea altul

Ar fi prima data (cel putin la un iPhone) cand o actualizare de soft strica o componenta hardware. Dar...banuiesc ca e posibil. Cu toate astea, de ce doar al tau? De ce doar pe iPhone 14? De ce doar pe acel iPhone 14?

Ma rog, din punctul meu de vedere, se poate testa foarte usor daca problema a fost sau nu de soft cu un downgrade la 16.3.1.

Client Orange