anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Notificari ceas Vector Luna

cristi_15
Junior
Salutare,
Am achizitionat de curand un smart Watch Vector Luna. Din pacate, la apeluri primite, sms-uri, mesaje pe whatsupp, nu primesc nicio notificare pe ceas, ramane mut, desi conectarea cu telefonul (Huawei Mate 10 Pro) a decurs fara probleme (pot schimba fetele ceasului din aplicatia din telefon, pot umbla in setarile ceasului si altele).
Ma puteti ajuta sa rezolv problema aceasta?
24 Răspunsuri 24

TheSpecialist
Maestru
Trebuie sa intri în telefon la Setări, cauți aplicația Vector Watch și ii dai permisiuni de acolo la tot ce te interesează.

cristi_15
Junior
Multumesc pentru raspuns, am intrat in Setari la aplicatia Vector si am bifat toate (si la Permisiuni si la Notificari): acelasi rezultat. Se poate sa fie din cauza variantei (prea noua) de Android (la care cei de la Vector, dupa vanzarea catre Fitbit posibil sa nu mai fi lucrat)? Multumesc pentru orice idee imi dati!

TheSpecialist
Maestru
Mai ai o varianta. Din aplicația de pe mobil, mergi la Suport și le scrii (în engleza) ce problema ai. Sa specifici modelul telefonului și versiunea de Android. O sa îți răspundă în câteva zile, cel mult și te vor lamuri ei.

cristi_15
Junior
O sa incerc, multumesc!

TheSpecialist
Maestru
Pt puțin. Sper sa se rezolve problema. Și felicitări pt achiziția ceasului. Este foarte elegant și util. Eu am unul de câțiva ani buni și sunt foarte mulțumit de el.

cristi_15
Junior
si functioneza cu Android (ce versiune) sau cu IOS? 🙂 ceasul arata superb, intr-adevar... daca ar functiona si notificarile ar fi extraordinar! sa vedem ce-o sa iasa!

TheSpecialist
Maestru
Eu am Android 9.1 pe un Huawei P20 Pro și merge foarte bine.

cristi_15
Junior
Si eu tot Android 9.1, dar se pare ca sunt mai ghinionist. O sa incerc sa le scriu!

Vio73
#StarMember
Felicitări pentru achiziție!

cristi_15
Junior
Multumesc, Vio! Ma lupt inca, cu notificarile (apeluri, mesaje) care nu sosesc si pe ceas.

Razvan
#StarMember
Poate merge, după ce dai vreun reset la setările din fabrica, fie la ceas sau la telefon, s-ar putea ca apoi sa îți meargă. Cel mai simplu, ca să nu ștergi tot din telefon sa dai o resetare la toate setările.

Anonim
Neaplicabil
Se pare că nu ești singurul care are probleme. Și alți utilizatori spun că nu funcționează cum trebuie, după preluarea celor de la Fitbit. Pe site-ul Fitbit nu apare acest model. În poză e un review de pe eMag.

DanielaH
Moderator
@cristi_15, ai rezolvat problema cu notificările? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

cristi_15
Junior
Salutare, Daniela, Din păcate nu am rezolvat decât parțial (în continuare, la apeluri este fără reacție, la Sms-uri și mesaje pe whatsapp apare doar inelul de notificări (din când în când) dar nu vibrează deși setarea este să vibreze)! Am scris și celor de la Suport (Vector) dar încă nu am primit niciun răspuns.