Bună ziua, am achiziționat din magazinul online un iPhone 11 128gb care s-a dovedit defect. Luni pe 14 decembrie l-am primit și atunci am constatat ca are o problema ecranul, problema confirmata și în magazinul fizic Orange Auchan Constanța.Aștept de atunci un curier sa îl ia înapoi, am sunat de câteva ori la colegi, le-am explicat ca este un telefon pe firma si au zis ca vor urgenta procesul însă au trecut 3 zile și nu a venit nici un curier sa îl ridice. Din păcate situația este una delicata întrucât pt achiziționarea acestui telefon am dat pe cel personal BUY back și nu a fost singura problema întâmpinată pana acum pt a achiziționa acest telefon, având exact 10 zile de când tot apar probleme.
Întrebarea mea este cum Soluționează Orange această problemă, respectiv presupun ca îl înlocuiește cu unul nou, același tip, nu? Bineînțeles că rugămintea este să se rezolve această situație înainte de Crăciun. Mulțumesc.