anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcare wireless Orange Neva Jet 5G

Octavian87
Junior
Buna ziua, am achiziționat acum 2 zile un telefon Orange Neva Jet 5G si nu merge încărcarea wireless. In specificații din magazinul online Orange apare ca suportă acest timp de încărcare, la fel si pe Gsmarena. Este o problema cunoscută sau este o problema cu al meu? Am mai gasit si pe un alt forum pe cineva care se plângea de aceasta problema
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

La mulți ani tuturor!

În urma sesizărilor voastre am verificat cu colegii noștri și, într-adevăr, încărcarea wireless pentru acest model de telefon nu funcționează.

Informația de pe site din magazinul online a fost deja corectată.

  • Display curbat: da
  • Apel 4G: da
  • Apel Wi-Fi: da
  • Wireless charging: nu

 

Ne cerem scuze pentru această situație și vă mulțumim pentru comentarii și înțelegere.

Vă dorim un an nou minunat!

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

DanielaH
Moderator

La mulți ani tuturor!

În urma sesizărilor voastre am verificat cu colegii noștri și, într-adevăr, încărcarea wireless pentru acest model de telefon nu funcționează.

Informația de pe site din magazinul online a fost deja corectată.

  • Display curbat: da
  • Apel 4G: da
  • Apel Wi-Fi: da
  • Wireless charging: nu

 

Ne cerem scuze pentru această situație și vă mulțumim pentru comentarii și înțelegere.

Vă dorim un an nou minunat!

Cosmin_B1
Junior
Nu cred ca ne ajuta cu ceva faptul ca ati corectat aceasta informatie pe site,sunt doua probleme aici care raman nerezolvate: 1.Problema lipsei incarcare wireless nu este cauzata de vreun defect sau lipsa componentei hardware ci este cauzata de o problema soft datorata Orange.Telefonul pe care se bazeaza acest model Orange,mai exact ZTE Axon 10 Pro,suporta incarcare wireless.Daca doreste si se mobilizeaza putin,Orange poate rezolva aceasta problema cu un update de soft.In acest mod ar rezolva si problema cauzata de faptul ca ultima versiune de securitate pe dispozitiv este din noiembrie 2019.Vorbim de un telefon Orange,nu ar trebui ca securitatea clientilor ce au cumparat acest dispozitivsa fie prioritatea companiei? 2.Cand am achizitionat telefonul,atat eu cat si ceilalti clienti,ne-am bazat pe informatiile de pe site-ul Orange,acum recunoasteti ca acele informatii au fost eronate/false.Asta inseamna ca avem dreptul sa cerem despagubiri,am achizitionat un telefon ce nu are activate caracteristicile specificate pe site. Cireasa de pe tort este faptul ca nu merge nici NFC-ul,a mai fost raportata problema de unii clienti,confirm acest lucru .Apare simbolul NFC,l-am activat,am activat Gpay,am incercat sa platesc la 3 magazine/pos-uri diferite...mort,nu se intampla nimic,nu reactioneaza.Am Orange Money,nu il pot folosi fara NFC.La fel,NFC apare la specificatii telefon pe site. In concluzie,astept de la Orange o propunere clara de rezolvare a acestor probleme,vorbim de un telefon sub brandul lor,trebuie sa gaseasca o modalitate de a isi multumi clientii ce au achizitionat un telefon Orange pe baza informatiilor eronate de pe site-ul companiei.

alinx1
Junior
Le-am facut deja sesizare la ANPC unde am detaliat speța si anume ca am fost păcăliți cu informatii false la achizitionarea acestui model. Nu rezolva absolut cu nimic faptul ca in urma sesizarilor mele au actualizat ei acum caracteristicile acestui model pe site. Pe deasupra mai vin si specifica pe celălalt topic ( cel cu update-ul) ca acest model nu va mai primii nici un update deci pur si simplu fac pipi pe clienti. Oricum Orange Romania nu are dezvoltatori capabili sa rezolve problema qi charging aceasta fiind cauzata de softul pus de francezi ( nici acolo nu merge si nici la ei nu cred ca va primii alt update desi ei au un patch mai nou). Asa ca singurii vinovați aici sunt ai nostrii Orange pt ca au comercializat un model fara sa il verifice in detaliu. Este inadmisibil ca la mai bine de un an de cand ai nostrii il au la vanzare sa nu se constate problema incarcarii wireless pana acum cand le-am trimis eu nnn sesizari. Recomand plangeri ANPC ( se pot face online,) pt ca nu este vina noastra ca am fost pacaliti de Orange. Daca eram sigur ca este o problema de lot ii dadeam retur in cele 30 de zile dar acum imi pun speranța in Autoritatea Națională pt Prot. Consumatorilor ceea ce va recomand si voua Am solicitat retur si reziliere contract!

RafaHelper
#StarMember
@alinx1 sunt de acord cu tine. Departamentul de R&D ar trebui sa fie tras la răspundere, iar Orange sa ia o deciziei care sa mulțumească clienții. Eu stiu cum e sa ai bug-uri software si mi-a fost foarte greu sa demonstrez un bug software si mai mult sa cer o reparare al acestuia. E trist sa vedem telefoane cu specificații de top si bug-uri software. 😞

alinx1
Junior
Nu este vorba de un bug ci de indiferența cu care sunt tratati clientii. Ei au primit acest lot de telefoane si l-au bagat in oferte fara sa verifice acele caracteristici cu care a venit . M-am certat vreo 3 zile cu ei ca sa ii conving ca nu este dual sim in primele zile de la achizitie Deci sunt incredibili. Vina este si a mea pt ca nu i-am făcut retur inca de atunci pt ca imi era necesar dual sim pe de o parte iar pe de alta trebuia sa imi dau seama ca nu este ceva in regula. Telefonul era totusi surprinzator de ieftin la ce caracteristici ofereau initial. Aici ANPC-ul ar trebui sa ii rupa cu amenda. Nu stiu daca mai gasesc imaginile cu caracteristicile initiale dar il rog pe Cosmin care zice ca le are daca mi le poate trimite pt a continua cu plangerile la ANPC Nu o sa ma las pana nu se rezolva situația!

DanielaH
Moderator
@alinx1, înțeleg perfect nemulțumirea voastră și îmi pare rău pentru această situație. O vom transmite colegilor noștri și vom încerca să găsim o soluție.

Bogdan_57
Începător
update exista pt. Orange franta si cred ca poate fi dat si pt Romania fara mari modificari, sau un soft original android 10, dar nu inteleg de ce nu este dat si pt Romania.

alinx1
Junior
Il faci degeaba acel update. Este doar un patch de securitate si nu rezolva problema qi charge.Il poti face si tu dar te sfătuiesc sa nu il faci pt ca nu ajuta cu mai nimic

alinx1
Junior
M-au sunat de la Orange si..surprise: Mi-au acceptat returul si reziliere contract! Am acceptat in secunda 1

RafaHelper
#StarMember
Super @alinx1, ma bucur sa aud ca s-a rezolvat si ai primit o soluție care si pe mine m-ar multumi in cazul tau.

Cosmin_B1
Junior
Confirm ca Orange au gasit o solutie si in cazul meu,totul ok.

maimutica_22
Începător
La mine, a ajuns în service pe 16.01.2021(în Lascăr Catargiu), de unde a fost trimis în Biharia nr. 26. Azi, am fost sunat si mi s-a comunicat că merge încărcarea wireless. Mă duc la ei să-l testez. Sunt tare curios. Sper sa nu ma duc degeaba, ca o sa le fac o grămadă de reclamații la ANPC.

maimutica_22
Începător
Am fost la service și bineînțeles, că nu funcționează incarcarea wireless. După câteva săpături, mi-au comunicat, ca așteaptă un soft nou de la ZTE și că telefonul mai rămâne în service. Aștept să văd ce se întâmplă:(

Bogdan_57
Începător
Sa ne zici dacă funcționează după ce îl iei, o sa îl duc și eu dacă se rezolva, mai ales ca al meu face niște figuri și cu mufa de încărcare.

alinx1
Junior
Dupa motivul cu lipsa dual sim ( asa aparea si aici pe site si tot eu i-am convins ca nu este asa ) si qi charge acceptasem oarecum si ma impacasem cu gandul dar cand am vazut ca face figuri si cu mufa de incarcare am zis stop si am facut sesizare orange si anpc in acelasi timp si am fost oarecum surprins sa mi se accepte retur si reziliere dupa 60 de zile. Inca astept finalizarea rezilierii