Da, se poate, dar nu-i zice extragaranție, ci asigurare.
De exemplu, cu pachetul Basic, îți poți asigura dispozitivul cumpărat de la Orange în caz de accident. Sau poți opta pentru opțiunea Premium și îți asiguri dispozitivul și în caz de furt.
Și pentru ca tu să nu rămâi mult timp fără dispozitivul tău, îl reparăm sau îl înlocuim în cel mai scurt timp.
Îți asiguri smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange și ai următoarele avantaje:
Plătești în funcție de valoarea dispozitivului tău, direct pe factura ta Orange
Beneficiezi de reparații gratuite sau de înlocuirea dispozitivului, în caz că nu poate fi reparat
Asigurarea este valabilă și în străinătate
Ai un număr de telefon dedicat (0374.290.029), la care poți suna pentru a beneficia de asigurare
În plus, poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale:
Opțiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident
Opțiunea Asigurare Premium acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 EUR.
https://www.orange.ro/orange-care/asigurare/