anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Din nou restare tableta Vonino Magnet G50

vanceaioan
Începător
Sunt informatician la un liceu. Am primit tablete Vonino Magnet G50 cu cartela Orange de internet. Anul trecut am instalat un cont pentru verificare iar apoi am putut sa dau Hard Reset si am introdus contul elevului. Asta vara elevii au adus tabletele. Multi au introdus coduri Pin la tableta (nu la cartela). Am incercat sa le resetez dar nu mai functioneaza Hard Reset. Am conturile lor pe care s-au conectat dar nici asa nu pot sa le pornesc. Totul se opreste la PIN. Cui ma adresez?
Ioan Vancea
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@vanceaioan aici ai mai multe detalii despre această tabletă și despre modalitățile de contact în legătură cu soluția de școală digitală: https://www.orange.ro/business/oferte-pentru-companii/scoala-online/informatii-utile/

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

TheSpecialist
Maestru
In principiu, dacă nu aveți acces la acele PIN-uri de la elevi trebuie sa aduceți tabletele la setările din fabrică, o procedură care în orice altă situaţie poate fi realizată din meniu. Cum nu aveţi însă acces la meniu, există alternativa pornirii aparatului în Recovery Mode pentru executarea aceluiaşi scenariu. Din păcate, deşi accesarea Recovery Mode implică folosirea unei combinaţii dintre butoanele de Volume, Power şi Home, acestea variază de la dispozitiv la dispozitiv. Dar cu siguranță pe YouTube exista ceva clipuri care explica procedura , pt ca sunt sigur ca nu e o situație singulara.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu sunt familiar cu tabletele respective, dar in general, Android-ul are un Recovery Mode, de unde poti da Wipe Data (factory reset), ceea ce ar trebui sa reseteze si PIN-ul. Am gasit un tutorial pentru modelul M9 aici: https://www.hardreset.info/devices/vonino/vonino-magnet-m9/recovery-mode/ Vezi daca te ajuta. 🙂 In mod normal, ar trebui sa fie asemanator (daca nu cumva tabletele astea au cumva blocat accesul la Recovery Mode). Dar, in mod normal, ar trebui sa fie ceva de genul: 1. Shut down 2. hold Power + Volume Up 3. odata intrat in Recovery Mode, Wipe Data 4. confirmat 5. restart.
Client Orange

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@vanceaioan salut și bine ai venit în comunitate! Ai reușit să dai hard reset tabletelor?

vanceaioan
Începător
Cand le-am primit mergea cu Volume Up si Power resetarea. Probabil s-a facut un update de minister care nu mai da voie la aceasta combinatie

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@vanceaioan aici ai mai multe detalii despre această tabletă și despre modalitățile de contact în legătură cu soluția de școală digitală: https://www.orange.ro/business/oferte-pentru-companii/scoala-online/informatii-utile/

Am cumpărat o tableta din târg are cod pin cum aș putea rezolva problema pentru deblocare VONINO g30 cer ajutor cu mulțumiri

 

VONINO G50

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Din linie de comanda, ai incercat cumva? Ai aici un tutorial: https://www.online-tech-tips.com/smartphones/how-to-boot-into-use-recovery-mode-on-android/ Tot din linie de comanda ar trebui sa poti sa dai si wipe data. Ma mai uit sa vad daca reusesc sa gasesc ceva. Cu fastboot s-ar putea sa mearga: "fastboot format userdata" Ai mai multe informatii aici: https://android.tutorials.how/fastboot-commands/ Doar ca nu stiu daca tableta asta stie de fastboot. Ar trebui incercat eventual.
Client Orange