anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum e treaba cu stocurile de telefoane?

DaianaG
Începător
Buuun. Sa începem cu inceputul: am vrut sa achiziționez de la Orange S22 ultra. Intru pe site, fără stoc. Sun la 401, imi confirmă o doamna ca nu e telefonul in stoc. Nu-i bai. O rog sa ma sune cand revine, plus fac solicitare online sa ma anunte automat pe mail, inclusiv prin sms.
Trece o zi, trec 2, 3. Vine ziua de vineri. Intru pe site. Ce sa vezi? Telefonul cică e in stoc. Pe 3 culori. Pe mine nu m-a anunțat nimeni. Nici pe mail, nici pa telefon, nici pe SMS.
Se sună la 401 (care e numarul de telefon unde se plătește, ca fapt divers). Omul de acolo zice: aaaa, n avem stoc. Intru iar pe site. Telefoanele cică sunt pe stoc. Si au stat asa cam.... pana sâmbătă dupa amiaza. Cand... ce sa vezi? Nu mai exista pe stoc decat pe negru. Pana luni probabil ca nici acea culoare.
Si acum întreb si eu, ca om normal care sunt: cine nu isi face treaba la Orange? Cei de pe site, care ne tot spun ca telefoanele sunt pe stoc? Sau cei care nu ne anunță, ca doar de ce ar face-o? Ar fi frumos sa platim si noi facturile cam cum isi fac ei treaba. Just saying...
PS: discutam de un client cu vechime de peste 18 ani. Ca fapt divers. Nu ca ar conta, din cate se pare.
4 Răspunsuri 4

arsradu
Specialist certificat
Treaba e asa: daca nu vrei neaparat sa cumperi de la Orange, recomandarea mea ar fi sa cumperi din alta parte. Pentru ca, de-a lungul timpului, am vazut foarte multi clienti nemultumiti de stoc-uri. Fie nu se actualizau suficient de repede, fie dadeau comanda si nu ajungeau comenzile pentru ca produsele nu mai erau pe stoc, fie asteptau cu lunile sa vina telefonul comandat, fie cand voiau sa dea comanda, primeau eroare ca nu mai e produsul, etc etc etc... Deci, daca nu cumva ai un motiv foarte bun pentru care vrei sa cumperi telefonul ala de la Orange neaparat, personal iti recomand sa-l iei din alta parte. Ajunge si mai repede, nu-l iei brand-uit Orange, nu-ti mai faci un milion de nervi la relatii clienti... Nu stiu, mi se pare o experienta de cumparare mult mai relaxata si mult mai ok. Si daca vrei sa-l iei in rate, cel mai bine il iei cu un card de credit. Pot sa-ti recomand Orange Money card de credit, si ai 24 de rate oriunde in lume, la cumparaturi de minim 300 RON. Dar...evident, fiecare cu prioritatile lui. Ca idee, S22 Ultra, 5G, 128GB este 4730 RON la Altex: https://altex.ro/telefon-samsung-galaxy-s22-ultra-5g-128gb-8gb-ram-dual-sim-phantom-black/cpd/SMTS22U1BK/

DaianaG
Începător
Mulțumesc foarte mult pt sugestii. As fi vrut foarte mult ca experienta mea sa fie o excepție si sa nu aud ca si altii au astfel de probleme. Mai ales de la o companie care se respecta... nu? Gen Orange. Si mai ales pt clienți care au vechime si niciodată nu au fost rau platnici. Dar... na. Asa e viața...cu rele si cu rele. Inca o odata mulțumesc fff mult pt raspunsul prompt si util. Si complet.

FLo1
Campion certificat
@DaianaG: Orange calcă din ce în ce mai evident pe urmele celor care te abureau cu "Experiențe împreună" și ti-o spune unul cu muuuulte bucurii în această rețea de peste 20 de ani. Revenind la magazinul online, ultima experiență proprie a fost similară. Când magazinul online are stocul propriu (nu unul general), chiar dacă ajungi să cauți un produs care poate fi găsit ușor,dar nu în magazinul online poți avea doar surprize. Și eu ultima dată, probabil mai existând o singură bucată de produs, la adăugarea în coș.... dispărea din stoc ca prin minune, dar comanda n-o puteam finaliza (din motive.. tehnice (cică)), iar ulterior degeaba click pe anunțare revenire stoc..... produsul reapărea, dar nimeni nu era anunțat. Rezolvarea? În fine, după parlamentări îndelungi, am ajuns la o rezervare în teritoriu, adică produs existent în magazin fizic din localitate (ca să vezi ce aproape era), dar rezervat prin intermediul online-ului pentru păcăliciul care s-a lăsat plimbat. Concluzie: dacă merită efortul atunci luptă-te cu ei. Altfel caută în stocul celor care chiar vor să vândă, nu doar să jefuiască.

adiroman
Junior
Am pățit-o și eu azi cu stocurile fantomă. Am comandat un telefon care figura pe stoc, l-am plătit și apoi comanda a fost anulată pentru că de fapt produsul nu era pe stoc. M-am ales doar cu scuze. Dezamăgitor, am puncte TY degeaba, nu pot cumpăra nimic.