anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda ta a fost anulata (14 Pro Max)

Daniel12
Începător

Cum adica sa primesc mesaj cu "Comanda ta a fost anulata" dupa ce am platit avans, mi-am facut abonament pe doi ani, am inceput sa platesc la el.

Am dat precomanda de 14 Pro Max acum o luna in magazin fizic si am tot fost de atunci pe la ei sa vad care e stadiul comenzii. Ma asigurau de fiecare data ca inca nu a ajuns dar sa stau linistit ca ma anunta de indata ce ajunge. 

Toate ca sa primesc acum mesaj de nicaieri ca mi-au anulat comanda fara sa ma anunte nimeni? Ce fel de servicii oferiti? O sa fiu sigur ca ajung la ANPC cu chestia asta, daca voi considerati ca puteti sa va bateti joc de banii si timpul altora. 

17 Răspunsuri 17

Razvan
#StarMember

Ai sunat la ei să intrebi de ce au anulat comanda? 

Nu au numar de magazin fizic, si call center e inutil, aparent nu au acces la astfel de numere nici ei. Cum nu are acces call center orange la un numar de la un magazin fizic orange nu pot sa inteleg. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

In functie de magazin, s-ar putea sa gasesti un nr de telefon pe Google. Cat despre comanda, din pacate, chestia asta se intampla in fiecare an. In special la iPhone-uri. Problema e stocul.

As fi recomandat sa-l iei din alta parte, eventual fara abonament si in rate cu un card de credit, daca vrei rate, dar vad ca nu prea se mai gaseste pe nicaieri pana pe la sfarsitul lui Noiembrie. Deci...nu mi-as face sperante sa ajunga prea curand la Orange. Probabil ca de-aia s-a si anulat comanda.

Cu abonamentul poti rezolva eventual la 300, in caz ca au inceput sa-ti puna rata pentru telefon pe factura.

Client Orange

Nu ma intereseaza stocul, nu faci precomanda, iei avans, faci abonament ca sa anulezi fara niciun preaviz.
Astept pana se umple stocul, dar nu imi anulezi comanda fara sa ma anunti. Asa ceva nu se face.

Numar de telefon nu au, nu gasesc nicaieri. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din cate stiu, stocul magazinelor fizice difera de cel online. Probabil ca de-aia cei de la suport 300 nu au cum sa vada ce se intampla in magazin. Chestia asta se intampla si la alte magazine, nu doar la Orange.

Daca imi poti spune ce magazin te intereseaza, pot incerca sa dau si eu o cautare pe Google. Poate am mai mult succes. Dar e posibil ca numarul de telefon pe care il gasesc (presupunand ca reusesc sa gasesc unul) sa nu mai fie de actualitate. Mi s-a mai intamplat cand am incercat sa sun in magazin fizic. Daaar, daca vrei, putem incerca.

Iti inteleg nemultumirea. Si eu as fi la fel in locul tau. Dar cred ca asta e procedura Orange, si nu m-ar mira daca nu cumva acel mesaj s-ar trimite automat in caz ca nu s-a putut finaliza comanda pana la un moment dat. Dar se poate sa gresesc, binenteles.

Client Orange

Iulius Mall Cluj, acolo e magazinul. Am tot incercat tot felul de numere si toate duc la centrala generala Orange. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Am reusit sa gasesc doar doua numere: 021 203 30 30 / 0744 411 411. Cel mai probabil le-ai gasit si tu. Daca nu, incearca sa suni. Dar, daca nu e foarte departe de tine, cred ca cel mai bine faci un drum pana acolo si vorbesti direct cu cineva de acolo. Cu ocazia asta, poate faci rost si de un nr de telefon pentru interactiuni viitoare.

Client Orange

Am sunat, sunt de centrala toate. 
Nu sunt in localitate si de aia voiam sa vorbesc cu ei sa rezolv telefonic dar nu se poate. 

Nu au număr, dar poți accesa chatul și vorbi cu un consultant. Și eu am fost supărat pentru că mi-a fost întârziată cam mult o comanda, dar până la urmă a fost în regulă. Trebuie să discuți cu ei mai întâi, pentru că așa se procedează.

Bafta!

Am incercat, primesc acelasi raspuns. Ca ei nu au informatii legate de magazine si ca nu pot sa ia legatura cu ei. 
Incredibil cum nu pot sa comunice intre ei in 2022 sa afle un numar de la un Manager Magazin. 

Razvan
#StarMember

Da, pentru că magazinul online este o societate diferită față de magazinul fizic. Este posibil ca comanda să fi fost anulată automat de AI, după ce a constatat că nu s-a livrat într-un interval de timp selectat. 

Nu conteaza care e care, toate sunt Orange. Eu nu am sunat la magazinul online, am sunat la Orange, si nu poate nimeni din toata compania asta sa ma ajute. O sa merg maine direct la ei la magazin. 

Ai rezolvat?

Se prelungeste automat dupa 25 de zile. Eu asa am primit nu se anuleaza.